וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון מרטין: "החבר'ה מבינים שהמטרה היא אליפות"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: הניקס חמים, כרמלו: "יודעים מתי להתעלות". ג'ים בוילן: "קשה לשחק תופסת עם מיאמי"

מספרי המשחק בין ניו יורק לבוסטון (71:87 לניקס, שעלו ל-0:2):

* הסלטיקס קלעו ב-19.4% בלבד מהשדה במחצית השנייה. אחוז הקליעה הכי גרוע שלהם במחצית כלשהי מאז עונת 1996/97.

* 6:09 דקות לסיום הניקס הוליכו 69:84, ומאז עד לבאזר שתי הקבוצות החטיאו והחטיאו. בזמן שנותר עד לסיום התוצאה הייתה 2:3 לניקס.

* הפיק אנד רול של הניקס גומר את בוסטון. ניו יורק קלע 26 נקודות בחצי השני לעומת 13 בחצי הראשון ממהלכי פיק אנד רול. בחישוב לפוזשן הם קלעו 1.18 נקודות למהלך.

* בוסטון קלעה רק 24 נקודות בצבע, והשוותה את השיא השלילי בתחום זה העונה.

* כרמלו אנתוני מסר 10 פעמים בחצי הראשון ו-27 פעמים בחצי השני. זה לא מנע ממנו לסיים עם 34 נקודות, 2 פחות מהמשחק הראשון בסדרה.

* הפעם האחרונה בה הניקס ניצחו שני משחקי פלייאוף רצופים הייתה בשנת 2000.

ציטוטים ותירוצים:

בניגוד למשחק הראשון בסדרה, שהיה צמוד, הפעם הניקס נראו גדולים על בוסטון העייפה והקצרה. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת הניקס פתחו מבערים ורצו לניצחון שמעניק להם הרבה ביטחון לקראת משחק מספר 3 שייערך בבוסטון בלילה שבין שישי לשבת. זה יהיה משחק הבית הראשון של הסלטיקס מאז הפיגוע במרתון בוסטון.

"אני יודע איזה קבוצה אנחנו, אנחנו יודעים מתי להתעלות בהגנה, וזה מקשה על היריבות שלנו", התייחס כרמלו אנתוני (34 נקודות) לכך שהניקס הורידו את הסלטיקס ל-19.4% מהשדה במחצית השנייה. "החבר'ה מבינים שהמטרה היא לזכות באליפות", נסחף קניון מרטין, ששכח שהפעם האחרונה בה הניקס עברו את הסיבוב הראשון בפלייאוף הייתה בשנת 2000. הניקס סגרו את המשחק עם ריצת 4:24 ברבע השלישי, והמאמן מייק וודסון התייחס ליכולת קבוצתו: "ברבע השלישי הנענו כדור טוב, כמו שהנענו כל העונה, וזרקנו זריקות טובות".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
יודעים מתי להתעלות. כרמלו חוגג עם החברים בגארדן/AP

"אנחנו צריכים יותר תנועה בהתקפה ולא להיות סטטיים", אמר קווין גארנט (12 נקודות ו-11 ריבאונדים) לאחר ההפסד, והתייחס ל-23 הנקודות שהוא וחבריו קלעו בשני הרבעים האחרונים. "בחצי הראשון הניקס לא נתנו לנו להוריד להם נוקאאוט, ובמחצית השנייה קיבלנו כמה חבטות נוקאאוט מהם", הוסיף מאמן הירוקים דוק ריברס.

קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס מול טייסון צ'נדלר שחקן ניו יורק ניקס. AP
תתחילו לזוז יותר. גארנט מול צ'נדלר/AP

מספרי המשחק בין מיאמי למילווקי (86:98 להיט, שעלו ל-0:2):

* זאת הפעם ה-11 שההיט עולים ליתרון 0:2 בסדרת פלייאוף. ההיט ניצחו בכל 10 הסדרות הקודמות בהן הובילו ביתרון כזה.

* מילווקי הפסידה 21 מ-29 משחקי הפלייאוף האחרונים שלה.

* מילווקי יודעת, כשהכדור בקשת הקטנה שלה זה כנראה ייגמר בפנים: מיאמי קלעה 44 מ-57 (77.2%) במרחק של עד מטר וחצי מהסל.

ציטוטים ותירוצים:

"שמרנו על הבית בשני המשחקים, עשינו מה שאנחנו צריכים לעשות וזהו", סיכם מאמן מיאמי אריק ספולסטרה את הניצחון השני של ההיט מול הבאקס. "הבאקס עשו כמה דברים שסובבו אותנו בהגנה, היינו צריכים להתאים את עצמנו, הם השאירו אותנו דרוכים ולא נכנסנו לקצב שלנו". וויד הוביל את קלעי ההיט עם 21 נקודות (8 מ-14) לברון הסתפק ב-19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-39 דקות, ומיאמי, שהתקשתה במשחק, עלתה ל-0:2. המשחק הבא ייערך בלילה שבין חמישי לשישי והבאקס ינסו לנצל את שני משחקי הבית שלהם כדי להימנע מסוויפ.

"לא נכנסנו למשחק כמו שרצינו", אמר בסיום לברון ג'יימס, "אבל ברבע הרביעי השלשות נכנסו". גם פלאש התייחס לכך שלמיאמי היה קצת קשה יותר מבמשחק הראשון, בו הביסה את מילווקי. "זה פלייאוף, ובפלייאוף צריך למצוא דרכים שונות כדי לנצח", אמר דווין וויד והתייחס ליריבה שנשארה צמודה לאלופה במשך 46 דקות, "לא משנה מה כולם אומרים - מילווקי היא קבוצה טובה, הבאקס משחקים טוב מאוד".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
הפעם זה הלך קשה. לברון/AP

מילווקי קיוותה לגנוב אחד בחוץ, אבל פיניש טוב של ההיט מנע מהאורחת לעקוץ. "זאת סדרה, והתקדמנו מהמשחק הראשון", אמר לארי סנדרס, שנפצע בקרסולו אחרי שהתנגש בשיין באטייה ברבע הרביעי. "הרגשנו טוב, הגיענו למצב שבו אפשר לנצח, ואנחנו מרוצים", סיכם מאמן מילווקי ג'ים בוילן את ההפסד, "הם רצו 0:12 ברבע הרביעי וזה שינה את המשחק. קשה לשחק תופסת נגד קבוצה מעולה כמו מיאמי".

מאמן מילווקי באקס ג'ים בויילן. Christian Petersen, GettyImages
קשה לשחק תופסת עם מיאמי. בוילן/GettyImages, Christian Petersen

מספרי המשחק בין דנבר לגולדן סטייט (117:131 לווריורס, שהשוו ל-1:1):

* גולדן סטייט קלעה 64.6% מהשדה, הקבוצה עם אחוזי השדה הגבוהים ביותר מאז הכי גבוה מאז 25 באפריל 1991, אז יוטה קלעה ב-65.1% מול פיניקס.

* הפסד הבית האחרון של דנבר היה לוושינגטון ב-18 בינואר 2013. שלושה חודשים של ניצחונות רצופים הגיעו לקצם מול הווריורס.

* סטפן קרי הוא השלישי בתולדות הווריורס שרשם משחק פלייאוף של לפחות 30 נקודות ו-10 אסיסטים. קדמו לו סליפי פלויד ב-1987 וריק בארי ב-1975.

ציטוטים ותירוצים:

בלי דייויד לי שגמר את העונה, בפיגור 1:0, גולדן סטייט הוכיחה מאיזה חומר עשויים הלוחמים שלה. סטפן קרי הפציץ 30 ומסר 13 אסיסטים, ג'ארט ג'ק היה מצוין עם 26 והרוקי הריסון בארנס קלע שיא קריירה של 24 בעיתוי הכי מוצלח. דנבר הקבוצה הכי ביתית ב-NBA עם מאזן של 3:38 בעונה הרגילה, אבל במשחק השני של הפלייאוף היא נוצחה 131:117 לחבורה האמיצה של מארק ג'קסון.

"אנחנו קבוצת התקפה טובה", התרגש מאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון אחרי ניצחון הבכורה שלו בפלייאוף כמאמן. "יש לנו שחקנים שיודעים לקלוע, יש את קליי תומפסון וסטפן קרי, שלדעתי הם שני הקלעים ממרחק הטובים בהיסטוריה".

"אנחנו קבוצה שמתאוששת מהר, כל השנה אני אומר את זה", אמר סטפן קרי, "כשיש כאלה שלא מצליחים, יש מי שמתעלה במקומם. זה ניצחון חוץ גדול בשבילנו, אנחנו חייבים להגן על הבית".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס עם קרל לאנדרי. Doug Pensinger, GettyImages
קרי ולאנדרי הורסים לדנבר את הבית/GettyImages, Doug Pensinger

הנאגטס מאוכזבים מכך שהקסם של אולמם פג בפלייאוף. אחרי מאזן ביתי של 3:38 בעונה הרגילה, הם ספגו הפסד בקולורדו כבר במשחק השני בסדרה. "לא היינו טובים בכל האספקטים", אמר מאמן הנאגטס ג'ורג' קארל, "אני לא חושב שאימנתי אי פעם במשחק בו קבוצה אחת קלעה 35 נקודות במשך שלושה רבעים רצופים".

"התכנית שלנו הייתה להרחיק את הכדור מסטפן קרי", אמר גארד הנאגטס טיי לאוסון, "אבל הוא בא עם פיק אנד רול ויצר מצבים והתחיל לחלק אסיסטים, זה בלבל אותנו ולא הצלחנו להכתיב את הסגנון שלנו".

מאמן דנבר נאגטס, ג'ורג' קארל. AP
חשב שראה הכול. קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully