וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מ.כ. חולון זכתה בגביע לנשים

12 שערים של ירדן ברגמן סידרו 27:30 לחולון על בנות הרצליה, שאיבדו את התואר לאחר 4 זכיות רצופות: "צמחנו והשתפרנו"

אחרי ארבע זכיות רצופות בגביע המדינה, קבוצת כדוריד הנשים של בנות הרצליה נושלה הערב (שלישי) מתארה. המחזיקה החדשה היא מ.כ. חולון, שניצחה 27:30 בגמר דרמטי, שנערך לעיני כ-800 צופים בהדר יוסף.

חולון פתחה היטב ועלתה ל-4:8 בדקה ה-17 משער של ירדן ברגמן המצטיינת במשחק, לאחר מסירה על מגרש שלם של השוערת חגית אברמוביץ'. נטלי ברטו החזירה את הרצליה למשחק והמחצית הסתיימה ב-12:15 לחולון.

המחצית השנייה נפתחה ב-0:4 להרצליה, מה שקבע מהפך בדקה ה-35, אבל ברגמן החזירה את היתרון לחולון. המשחק המשיך להיות צמוד, עד שהלימה מוסה העלתה ל-25:28 כשנותרו ארבע דקות ומשם הרצליה כבר לא חזרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהפכה. בנות חולון חוגגות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבשו לחולון: ירדן ברגמן 12, נלי אמינוב 6, שרית אמרבי-כהן, ילנה רוזנשטיין והלימה מוסה 3 כ"א, שרון בן שושן 2, רותם סגל 1. כבשו להרצליה: נטלי ברטו 10, דנה אפלבוים 8, עמית איזק 3, ג'ולי בנצז'יק ומעין סלונים 2 כ"א, בר אורינגר ואלה קהתי 1.

מאמן הרצליה, גיל רבן: "הרצף נגמר וברור שזה מאכזב. היו לנו שתי השחקניות הכי טובות בארץ שעזבו העונה, אבל אלו לא תירוצים. פשוט לא שיחקנו כקבוצה. ביקשתי ללכת פנימה, עשינו המון טעויות. ברור שזה מאכזב אבל צריכים להתכונן למשחק בשבת בגמר הפליאוף על האליפות".

מאמנת חולון, אאורה פרידמן: "הרצליה קבוצה שרצה בשנים האחרונות עם 4 דאבלים רצופים. שנים אמרו שאי אפשר לנצח את הרצליה, אבל אני מכניסה לבנות בשלוש השנים האחרונות שזה אפשרי. בעבודת צוות, ובניסיון. עם השנים האלה צמחנו והשתפרנו. אין לי קבוצה מושלמת, אבל הבנות נתנו את הכל. אני אוהבת וגאה בהן, שהן האמינו בי שאפשר תמיד. אין קבוצה שאי אפשר לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לרדת עם הרגליים לקרקע, לקראת גמר הפליאוף. זו זכייה שמחה ומתוקה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.כ חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully