וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ביטלה את האישור להפגנה מול ביתו של קורנפיין

23.4.2013 / 21:14

המשטרה הודיעה לאוהדים כי יוכלו להפגין רק בכניסה למושב בו יו"ר בית"ר מתגורר: "קורנפיין ובני משפחתו נפגעים נפשית"

אוהדי בית"ר ירושלים שתיכננו להגיע מחרתיים (חמישי) לביתו של איציק קורנפיין בירושלים ולהמשיך במחאה כנגד היו"ר יצטרכו לחשוב פעמיים. אחר הצהריים הודיעה המשטרה לעורך הדין של המחאה ברק כהן, כי האישור שניתן להם ביום ראשון לערוך הפגנה מול ביתו של היו"ר אינו תקף וכי הם יכולים לערוך את ההפגנה אך ורק בכניסה למושב בו הוא מתגורר.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לביתו של איציק קורנפיין. קובי אליהו
הפעם לא יוכלו להפגין מול הבית. האוהדים בהפגנה הקודמת נגד קורנפיין/קובי אליהו

במשטרה הסבירו לכהן כי התנהלות האוהדים מפריעה לשכנים, האוהדים משתמשים בבובות מין וכמו כן מקללים קללות שפוגעות נפשית בבני משפחת קורנפיין ואינן מקובלות. במשטרה אמרו לאוהדים כי יוכלו לערוך את אותה ההפגנה אך ורק כקילומטר מביתו של קורנפיין בכניסה למושב.

כזכור, אתמול הודיע קורנפיין כי הוא מגיש תביעה על סך 350 אלף ש"ח כנגד אחד האוהדים הפעילים במחאה בעקבות הטרדה מינית של אשתו בקללות שנקראות לעברה ופגיעה בבני משפחתו. קורנפיין אף כעס על אנשי המשטרה שאישרו את המחאות וחזר וטען כי הקללות אינן חוקיות ופוגעות בבני משפחתו והמשטרה קיבלה טענה זאת.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לביתו של איציק קורנפיין. קובי אליהו
בובות המין עבדו לרעתם. האוהדים בהפגנה הקודמת/קובי אליהו

ברק כהן הגיב על הדברים ואמר: "לפני כשבועיים התקיימה הפגנה מול ביתו של איציק קורנפיין באישור ובה לא נרשמה הפרת סדר בודדת מצד המפגינים גם על פי המשטרה. הפגנה זהה אושרה ליום חמישי הקרוב, אך הערב באופן פתאומי התקשרו ממשטרת מוריה ומסרו לנו שהאישור מבוטל ואם רוצים להפגין זה יהיה בכניסה למושב בו קורנפיין מתגורר.

1. הפגנה מהסוג הזה ממילא לא צריכה אישור של משטרת ישראל מכיוון שלא מתקיימת תהלוכה או נישא נאום מדיני.

2. ההפגנה כבר אושרה והתשובות מדוע בוטל האישור היו הזויות. הפגנה אינה תפילת תודה למי שמוחים נגדו אלא כנגד זה שמוחים נגדו. קבלת ההחלטה הפסולה והבזויה מצד משטרת ישראל יש כדי לבטא מערכת קבלת החלטות של מי שאין להם צל צילו של מושג לגבי חופש הביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully