וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק דאנלפ פוטר משארלוט, מייק בראון בדרך לקליבלנד

אחרי עונה אחת כושלת במיוחד, שהסתיימה עם מאזן 61:21, החליטו הבובקאטס על שינוי. מייק בראון בדרך חזרה לקליבלנד

בסביבת ה-NBA אומנם מתעסקים בימים אלו בעיקר בפלייאוף המתחמם, אבל השלכות סוף העונה ממשיכות לזרום והערב (שלישי) מאמן שלישי איבד את תפקידו מאז תמה העונה הסדירה. מייק דאנלפ, מאמנה של שארלוט, פוטר מהקבוצה של מייקל ג'ורדן אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד.

הבובקאטס, שבעונה שעברה שברו את השיא השלילי מבחינת אחוז הניצחונות (59:7), החליפו את פול סילאס בדאנלפ, אבל גם זה לא שינה יותר מדי והעונה הקבוצה, עם סגל שכולל בין היתר את קמבה ווקר, ג'רלד הנדרסון ובן גורדון, שוב הייתה גרועה וסיימה במאזן 61:21, השני הכי גרוע בליגה, עם ניצחון בודד יותר מאשר אורלנדו, זאת לאחר שפתחו את העונה בצורה חיובית דווקא, עם 5:7.

מייק דאנלפ מאמן שארלוט בובקטס. Chris Chambers, GettyImages
לא שרד את העונה הראשונה. דאנלפ/GettyImages, Chris Chambers

דאנלפ (55) היה המאמן החמישי בתולדותיו של המועדון הכושל משארלוט, שבעשר שנותיו בליגה סיים רק פעם אחת במאזן חיובי. זו הייתה משרתו הראשונה כמאמן ראשי ב-NBA, לאחר ששימש בין 2006 ל-2008 כעוזר מאמן בדנבר ובעיקר מילא תפקידי מאמן ועוזר בכדורסל המכללות.

נשיא הקבוצה רוד היגינס מסר: "נפגשנו עם המאמן דאנלפ כדי לסכם את העונה. בתור אירגון, החלטנו שאנחנו צריכים שינוי בעמדת המאמן. אנחנו רוצים להודות למייק על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, מייק בראון. רויטרס
חוזר לאוהיו? בראון/רויטרס

לפי הדיווחים בארצות הברית, מייק בראון בדרך חזרה לקליבלנד. ב-ESPN נכתב ששני הצדדים במגעים, ושהמאמן, שפוטר ב-2010 לאחר שתי עונות של 60 ניצחונות. בראון הוא האדם היחיד שרואיין למשרה, לאחר שגישוש ראשוני נעשה מול פיל ג'קסון.

הקאבס צפויים להציע לבראון חוזה ארוך טווח שיקנה לבראון ביטחון בדרכו להביא את הקבוצה בחזרה לפלייאוף, לאחר שלוש עונות של לוטרי. בין 2005 ל-2011, עמד בראון במטרה והביא את הקבוצה מאוהיו לשלבי ההכרעה.

NBA בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 23.4, 20:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully