וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר לוי שיפר את שיאו בהדיפת כדור ברזל ב-64 ס"מ

הישג נהדר לאתלט, שקבע את התוצאה השנייה בכל הזמנים בישראל, אחרי השיאן איגור אברונין. "ידעתי שיש לי את האיכות"

איתמר לוי ממכבי אתלטי כיוונים באר שבע ממשיך לשבור את שיאיו האישיים והוא נמצא בגרף התקדמות מדהים. את 2012 הוא סיים הוא 17.76 מ' כשיא אישי בהדיפה, השנה הוא החל לשפר את שיאיו עם 17.99 מ' בתחילת מרץ במסגרת גביע החורף, ובתחילת החודש שיפר הישג זה בשלושה ס"מ נוספים כשקבע 18.02 מ' בתחרות הזמנה של אגודת עמק חפר שנערכה באיצטדיון האתלטיקה בהדסה נעורים, מגרשו הביתי של לוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימן את השיא של אברונין. איתמר לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (שלישי) באותו מגרש ביתי הוא קבע, שוב, במסגרת תחרות הזמנה, תוצאה פנטסטית של 18.66 מ' המהווה, כאמור, שיפור של 64 ס"מ לשיאו הקודם ומדרגת אותו כשני בכל הזמנים רק לשיאן ישראל איגור אברונין, שהיה הישראלי היחיד שעבר את גבול 19 המטרים במקצוע זה.

עבור לוי, שקבע את שיאו החדש בניסיון השישי והאחרון בתחרות, התוצאה מהווה אף קריטריון למשחקי האוניברסיאדה שיתקיימו בקיץ בקאזאן שברוסיה, ונכון לעכשיו הוא אף מדורג ראשון באירופה עד גילאי 22 ובמקום ה-11 הכללי לבוגרים באצטדיון פתוח. לוי יהיה בין עשרות האתלטים שישתתפו בשבת בתחרות הדיפת כדור הברזל במסגרת המחזור השני של הליגה הבין-אגודתית באתלטיקה.

"ידעתי שיש לי ביד את האיכות הזו כי אני משיג אותה באימונים וחיכיתי רק שזה כבר ייצא החוצה בתחרות", אמר איתמר לוי. "אני שמח שזה הגיע. המטרה הראשית שלי תהיה כמובן תחרויות הקיץ הגדולות שהן אליפות ישראל, המכביה ובראש כולן אליפות אירופה עד גילאי 22. השיא הישראלי של אברונין, 19.09, בהחלט נראה לי בהישג יד".

  • עוד באותו נושא:
  • איתמר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully