וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אני לא יכול ללמד טיקי טאקה כמו גווארדיולה"

לפני חצי הגמר מול ריאל (ד', 21:45, ער' 2), מאמן דורטמונד עקץ בנוגע למעבר של גצה לבאיירן. מוריניו: "קלופ גאון, באמת"

פעמיים העונה נפגשו דורטמונד וריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות. בפעם הראשונה מסוט אוזיל הציל את ריאל עם 2:2 דרמטי בסנטיאגו ברנבאו, במפגש השני דורטמונד ניצחה 1:2 בגרמניה. ז'וזה מוריניו לא חדל מלפרגן ליריבה שלו. הוא טען שהיא תוכל ללכת עד הסוף. אז הנה, קרוב מאוד לסוף, ריאל מדריד שוב נתקלת בדורטמונד, שתארח אותה מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD) במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר. האם מוריניו ישיג ניצחון ראשון על יורגן קלופ?

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
מה לעשות, הוא לא גווארדיולה. יורגן קלופ/רויטרס

עוד לפני המשחק הגדול, בדורטמונד לא יכולים להירגע מהידיעה על כך שמריו גצה יעבור בקיץ לבאיירן מינכן תמורת 37 מיליון יורו. יורגן קלופ הודה במסיבת העיתונאים הרשמית: "ידעתי על המעבר יום אחרי הגומלין מול מלאגה, אז היו לי רק 24 שעות להיות מאושר מהתוצאה. אף אחד לא צריך לדאוג לגבינו. אם כבר, זה רק הופך אותנו לחדים ומפוקסים מתמיד. גצה הוא שחקן שגווארדיולה רצה להחתים. גצה יודע שהוא חייב הרבה למועדון, אבל אני יודע שהוא גם נתן המון. הוא רצה לעבוד עם מאמן יוצא דופן. אני לא יכול ללמד את שיטות ה'טיקי טאקה' של גווארדיולה".

הפולני יקוב בלאשצ'יקובסקי התייחס למשחק והזכיר: "ניצחנו את ריאל 1:2 בשבל הבתים, זה היה משחק נהדר. אחר כך הגענו לשם ונתנו את אחת התצוגות הגדולות ביותר שלנו. אני כאן שש שנים ואני מכיר את האוהדים שלנו. הם יהיו מאחורינו ויספקו תמיכה אדירה כי המועדון כאן חשוב לאנשים יותר מכל דבר אחר. עשינו דברים יפים וננסה להמשיך להישאר בלתי מנוצחים בליגת האלופות עד הסוף".

קלופ יכול להתנחם בכך שיעמוד לרשותו סגל מלא, כולל מאטס הומלס ששיחק בשבת והתגבר לחלוטין על הפציעה. בקישור האחורי נראה כי סוון בנדר ואילקאי גונדואן זוכים לעדיפות על פני הקפטן סבסטיאן קל והטורקי נורי שאהין (אקס ריאל מדריד). גצה יפתח במרכז הקישור ההתקפי, כשמימינו יהיה בלאשצ'יקובסקי ומשמאלו מרקו רויס הנפלא. רוברט לבנדובסקי יוצב לבדו בחוד וינסה לכבוש ולהשאיר את דורטמונד כיחידה ללא הפסדים בליגת האלופות העונה.

הרכב משוער: רומן ויידנפלר, לוקאש פישצ'ק, נבן סובוטיץ', מאטס הומלס, מרסל שמלצר, סוון בנדר, אילקאי גונדואן, יקוב בלאשצ'יקובסקי, מריו גצה, מרקו רויס, רוברט לבנדובסקי.

מריו גצה (במרכז) אימון דורטמונד. רויטרס
איך הוא יתפקד? מריו גצה/רויטרס

ריאל מדריד הגיעה לגרמניה ללא מרסלו שנפצע בשבת. ז'וזה מוריניו לא יודע אם יוכל להשתמש בלוקה מודריץ' הסובל מפציעה קלה. הקרואטי לפחות יהיה בסגל וכמוהו גם קארים בנזמה שסוחב פגיעה. גונסאלו היגואין צפוי לפתוח כחלוץ יחיד, כשכריסטיאנו רונאלדו שכבש 11 שערים עד כה בליגת האלופות, ינסה להתקדם לעבר ה-14 שכבש ליאונל מסי בעונה שעברה.

מאמן הבלאנקוס מוריניו סיפר לעיתונאים מה יהיה ההרכב: "דייגו לופס, ראמוס, פפה, וראן, קואנטראו, חדירה, אלונסו, רונאלדו, אוזיל, היגואין ודי מריה". לגבי האחרון, שהפך לאב ביממה האחרונה, ייתכן שהוא ימתין לבסוף על הספסל.

מוריניו התייחס לאליפות של מנצ'סטר יונייטד: "אני שמח עבור פרגוסון ובכלל לא מופתע שהוא זכה בתואר". המיוחד גם הודיע: "הראה את המשחק בין באיירן לבארסה ואני מצפה למשחק גדול, כי הן שתי קבוצות נהדרות".

על קלופ הוא אמר: "הוא מאמן ענק. אני לא ממש מכיר אותו אישית, אבל הוא גאון, באמת".

מסוט אוזיל הוסיף: "אני מתרגש מכך שאשחק נגד חברים לנבחרת. זה חצי הגמר השלישי שלי עם ריאל ואני רוצה להגיע כבר לגמר".

הרכב משוער: דייגו לופס, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, פפה, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
שמח עבור פרגוסון, מחמיא לקלופ. ז'וזה מוריניו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו באימון ריאל מדריד. רויטרס
סימן את היעד - 14 שערים. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully