וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו והעירייה ממשיכות במאבק

23.4.2013 / 15:08

משכורות השחקנים שולמו, אבל עיריית עכו הבהירה כי "העמותה אחראית לתשלום המשכורות". בן דיין וקנז'ביץ' לא התאמנו

one

המאבק בין הפועל עכו לעיריית עכו רחוק מלהסתיים. אחרי שנדמה היה שהעירייה תחל להזרים את הכספים למועדון, נראה שהדרך לפיתרון כלל לא קרובה. בסוף השבוע האחרון לא קיבלו השחקנים משכורות, כשרק אתמול (שני) הצליחה הקבוצה להסדיר את העניין.

בקבוצה התלוננו בימים האחרונים כי הבעיות הכספיות נובעות מאי תמיכת העירייה, אבל בעיריית עכו הבהירו היום כי "אין לעיריית עכו שום אחריות להתנהלות הכספית של הקבוצה. מצערת העובדה שעקב בעיות ניהוליות, הקבוצה מפנה את האשמה לעירייה שתמכה בה במשך שנים בהיקפים של מיליוני שקלים".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
הבעיות ממשיכות. יובל נעים/קובי אליהו

דובר העירייה שרון דהאן הוסיף עוד כי "נכון להיום, התבחינים לחלוקת כספי התמיכות לעמותות הספורט, ובכללן הפועל עכו, טרם אושרו במועצת העיר, ורק לאחר אישורן והגשת המסמכים הרלוונטיים על ידי כל העמותות, יועברו התמיכות ככל שיידרש. אין לעמותת הפועל עכו להלין כי אם על עצמה, ורק היא זו שאחראית לתשלום שכר השחקנים".

מיקי חדד, דובר הפועל עכו, מסר בתגובה: "לאחר שעמותת הפועל עכו מילאה את מסקנות היועצת המשפטית במלואן ומר ציון וייצמן אינו נמצא בשום תפקיד בעמותת הפועל עכו ואין לו שום קשר סמכותי לקבוצה, אנו מצפים שעיריית עכו תעמוד בהתחייבותה והבטחתה להעברת התקציב. בנוגע לתנאי של נציג מטעם העירייה בעמותת הקבוצה, אנו מבקשים שקיפות ואחידות מול כל העמותות שנתמכות על ידי העירייה ולא רק עמותות הספורט. אנו נשמח לקבל בכתב את כל דרישות העירייה ולא לשמוע דרך התקשורת בכל פעם תנאי חדש".

בתוך כך, הקבוצה מנסה להישאר ממוקדת בהמשך מאבקיה בליגה, כאשר מי שיחמיץ בוודאות את שני המשחקים האחרונים של העונה הוא הקשר ברניסלב יובאנוביץ' שנפצע בשבת נגד הפועל באר שבע. בשבת הקרובה עכו תארח את הפועל רמת גן והאקס אלי כהן, כאשר למשחק נקבע מחיר אחיד של 30 שקלים.

תמיר כחלון, שהיה מוצהב בשבוע האחרון, יחזור להרכב על חשבונו של נמניה ארסנייביץ'. פרט ליובאנוביץ', גם אדי גוטליב (נבחרת צעירה), סרג'ה קנז'ביץ' (פציעה), רועי לוי (כאבים ברגל) ודדי בן דיין החמיצו את האימון. לעומתם, דימקאו פידליס שב להתאמן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully