וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: השחקנים לא קיבלו את משכורות חודש מרץ

21.4.2013 / 6:33

בקבוצה מקווים שהעניין ייפתר בקרוב. האוהדים מימנו לשחקנים שומרי שבת שהות בבית מלון. יובאנוביץ' כנראה גמר את העונה

one

הפועל עכו פספסה אתמול (שבת) הזדמנות לעשות צעד משמעותי לעבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל. ה-0:0 נגד הפועל באר שבע השאיר אותה אמנם מעל הקו האדום, אבל כשנותרו לה שני משחקים לסיום העונה, היא עדיין עמוק בתוך קלחת התחתית.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
פציעות, לחץ, ועוד בלי משכורות? נעים/קובי אליהו

אלא שאם לא מספיקה העובדה שהקבוצה נלחמת על חייה, כעת מתברר כי השחקנים לא קיבלו את משכורות חודש מרץ. למרות זאת בקבוצה מקווים כי העניין ייפתר בקרוב. ברניסלב יובאנוביץ', אחד הזרים הטובים בעכו, נפצע במהלך המשחק בקרסולו וייתכן כי הוא גמר את העונה. הקשר יעבור בדיקה שתבהיר אם הוא יוכל לחזור לשחק בשני המשחקים שנותרו לעכו.

מי שיחזור להרכב בשבוע הבא נגד הפועל רמת גן בבית הוא תמיר כחלון, שהחמיץ את באר שבע בגלל צהובים. סרג'ה קנז'ביץ' ודימקאו פידליס הפצועים אמורים לשוב השבוע לסגל אחרי שסבלו מפציעות. מי שזכו למחמאות על משחקם היו דודו גורש ומשה מישאלוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל שבתאי (מימין), גיא דיין שחקני הפועל עכו. קובי אליהו
לפחות לא הפסידו. עכו/קובי אליהו

מבין האוהדים קיים כעס על ההנהלה על כך שמספר אוהדים נאלצו לממן מכיסם את שהותם של מספר שחקנים שומרי שבת בבית מלון בבאר שבע. האוהדים מתכוונים לקיים הפגנה ולהגביר את המחאה כנגד היושב ראש לשעבר ציון וייצמן, שלטענתם אחראי לכך. בלי קשר, ההנהלה קבעה מחיר אחיד של 30 שקל לכל האוהדים לקראת המשחק בשבוע הבא.

אוהד קדוסי, שפגש את המשקוף במהלך המשחק והחמיץ הזדמנות להכריע אותו, אמר בסיום: "התיקו טוב, אבל הוא משאיר אותנו עדיין בתוך הבלגן. שני ניצחונות בטוח יספיקו וארבע נקודות זה מאוד גבולי. אנחנו מעודדים מזה שלא הפסדנו הרבה זמן כי זה מראה על חוזק של קבוצה, וכל מה שנותר לנו זה לקחת את הנקודות בשבוע הבא. לא האמנתי שהכדור שלי לא נכנס. חבל שזה פגע במשקוף ויצא החוצה. אני מאמין שהקבוצה שתפסיד בשבוע הבא תרד ליגה באופן ודאי. נקווה לנצח ולקבור אותם עוד יותר".

על הניצחון של נתניה על אשדוד אמר החלוץ: "ידענו מראש שהם ינצחו. אם הייתי יכול להמר, הייתי שם את כל הכסף שלי על נתניה ולא בגלל שהם כאלה טובים. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא על אחרים. לא התאכזבנו כי ידענו שזה מה שיהיה".

יובל נעים מאמן הפועל עכו (משמאל) עם שחקניו. קובי אליהו
"מאמין שהקבוצה שתפסיד בשבוע הבא תרד ליגה באופן ודאי". עכו מחכה לנתניה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully