וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם נמשיך להיראות ככה אז נישאר בליגה"

מאמן הפועל ב"ש מעודד מהיכולת הטובה של שחקניו ב-0:0 עם עכו. נעים: "נצטרך ניצחון בשני המשחקים האחרונים כדי להישאר"

קובי אליהו

הפועל באר שבע והפועל עכו עשו הכול נכון: תקפו, יזמו ושיחקו כדורגל טוב באצטדיון ווסרמיל, אולם סיימו הערב (שבת) את קרב התחתית ב-0:0 מאכזב. באר שבע, עם ניצחון אחד בלבד בחמשת מחזורי הפלייאוף התחתון, מדורגת עשירית עם 34 נקודות, וסיבכה את האורחים מהצפון, שנצמדו לקו האדום לאחר שרשמו תיקו שלישי ברציפות בפלייאוף התחתון.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לפחות השאיר את עכו קרוב אליו. אלישע לוי/קובי אליהו

"היינו יותר מסודרים אבל היה חסר לנו קצת מחץ", סיכם מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי את המשחק של קבוצתו. "בסוג כזה של משחק צריך אורך רוח. לא ניצחנו וזה חבל, אבל לפחות החזקנו את עכו לידנו. צריך להסתכל למשחק הבא. אני לא חושב שעכשיו, שני משחקים לסוף, בסוג כזה של מאבקים, אנחנו יכולים לצפות ליכולת אטרקטיבית. במשחקים מהסוג הזה צריך אחריות. היום לא ניצחנו אבל נראינו טוב, ואם נקפיד לעשות את זה ניקח את הנקודות ונישאר. היו לנו כמה הזדמנויות, אם היינו מקבלים את ההחלטות הנכונות היינו גם מבקיעים. החבר'ה מאוד משתדלים, אבל זה עניין של מיומנות. בסוף זה ייכנס".

שחקן הפועל באר שבע, עודד גביש: "אמנם לא ניצחנו, אבל אפשר להיות הרבה יותר מעודדים, לפחות מהחצי השני. שלטנו במשחק לגמרי, היינו צריכים לנצח, ונעשה את זה בשבוע הבא נגד הפועל חיפה. אין לנו הרבה ברירות. אני בטוח שהאצטדיון יהיה כמעט מלא, נתאמן טוב ונבוא לנצח, אין דרך אחרת. אנחנו שחקנים מקצוענים, חלקנו עברנו דברים דומים בשנה שעברה, הלחץ משפיע על הרבה אנשים בתוך המערכת אבל אנחנו קבוצה מאוחדת ואנחנו רוצים לצאת מזה כמה שיותר מהר". על שריקת הבוז של הקהל: "מדובר ב-10 אחוז מהאוהדים, ולא בשבילם אנחנו משחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שניר משען שחקן הפועל עכו לצד מאמנו יובל נעים. קובי אליהו
מאמין שיישאר בליגת העל. יובל נעים ושניר משען/קובי אליהו

מאמן הפועל עכו, יובל נעים: "לא מאוכזב. במשחק קשה מאוד מול קבוצה שצריכה את הנקודות זה בסדר. בחצי הראשון נראינו טוב, אבל ב-20 דקות האחרונות הלכנו אחורה. בגדול, מאוד רצינו לנצח, ובכל מקרה נצטרך ניצחון אחד בשני המשחקים האחרונים כדי להישאר. אני מקווה מאוד שנעשה את זה. המשחקים האלה מאוד קשים, מאוד צמודים. יש לנו מטרה, צריך לקחת בחשבון שכשהגעתי לפה היה בור גדול. אני מאמין שנעשה את זה ונישאר בליגה. ניקח ארבע נקודות ולא נהיה תלויים באף אחד".

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע מול שניר משען שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
נגמר בלי הכרעה. נאסר מול משען/קובי אליהו
אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו (מימין) מול פטריק אוסיאקו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הרבה מצבים, אפס שערים. אוסיאקו מול קדוסי/קובי אליהו
סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאבקי התחתית יימשכו כנראה עד לדקה האחרונה של העונה. נאסר מאוכזב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully