וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה היית ב-2003? כוכבי מכבי תל אביב בתמונות מהבוידעם

כדי להמחיש כמה האליפות האחרונה של מכבי תל אביב היתה רחוקה ביקשנו מהגיבורים הנוכחיים לומר לנו הם עשו ב-2003, ושיארגנו תמונה מאז. התוצאה: מרגשת

עשור שלם עבר מאז שזכתה מכבי תל אביב באליפות. לא פחות מכך. כל אחד מגיבורי האליפות, היה בכלל במקום אחר. אף אחד לא חשב בכלל שבעוד 10 שנים הוא יהיה שותף לאליפות מרשימה ומכוננת של מכבי תל אביב. הזמן הרב שעבר הוא כל כך מדהים, עד שהחלטנו לפנות למספר גיבורים בקבוצה בשאלה - איפה באמת היית ב-2003 ומה לעזאזל עשית אז. לכל אחד יש גם אפילו תמונה מאותה שנה שבה קלינגר ונמני זכו באליפות, מה שרק ממחיש את מה שבעצם רצינו להראות: כמה זמן, כמה זמן לעזאזל, עבר מאז אותה אליפות. אחרי שתצפו בתמונות ותקראו את הטקסטים, רק תבינו יותר.

אלירן עטר במדי בני יהודה שנת 2003. באדיבות המצולמים
אלירן עטר מודל 2003/באדיבות המצולמים

אלירן עטר, אז נער, היום שחקן העונה: "איפה הייתי ב-2003? הייתי בנוער של בני יהודה, בן 16, קצת אחרי זה כבר עליתי לבוגרים. עשיתי באמת דרך ארוכה בעשר השנים האלה ואני באמת שמח מאוד שהייתי חלק משמעותי וחשוב באליפות הזאת של מכבי תל אביב. זכינו בצדק, מגיע לנו יותר מכולם".

ג'ורדי קרויף במדי אספניול. GettyImages
ג'ורדי קרויף במשחק של אספניול ב-2003/GettyImages

ג'ורדי קרויף, אז שחקן והבן של, היום מנהל מקצועי: "הזכרון שלי מעונת 2003 הוא לא טוב, כי הייתי אמור לעבור מאספניול לבולטון האנגלית, אבל כשלתי במבדקים הרפואיים ואז גיליתי פציעה חמורה בברך והבנתי שאשחק הרבה פחות ממה שתיכננתי בקריירה שלי. בוא נאמר ש-2003 לא זכורה לי לטובה".

שחקן אספניול לשעבר, אוסקר גרסיה. Firo Foto, GettyImages
אוסקר גרסיה במדי אספניול ב-2003/GettyImages, Firo Foto

אוסקר גרסיה, אז שחקן, היום מאמן: "לא הרבה יודעים, אבל ב-2003 שיחקתי בקבוצה אחת, אספניול, עם ג'ורדי קרויף וקרלוס גרסיה. עשר שנים אחר כך, שלושתנו יחד במכבי תל אביב".

קרלוס גרסיה שחקן אספניול מול ראול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
קרלוס גרסיה במדי אספניול ב-2003/GettyImages

קרלוס גרסיה, אז שחקן ספרדי צעיר, היום שחקן זר מבוגר: "ב-2003 הייתי בסגל נבחרת ספרד עד גיל 19 רק התחלתי את קריירת הבוגרים שלי. מכבי תל אביב? מי חשב אז"

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב ב-2003. באדיבות המצולמים
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב ב-2003/באדיבות המצולמים

שרן ייני, אז שחקן נוער במכבי תל אביב וכיום הקפטן: "ב-2003 שיחקתי בנוער וזכינו באליפות, אבל לזכות באליפות עם הבוגרים ועוד בתור הקפטן, זו חוויה שלא אשכח לעולם".

ראדה פריצה במדי הנזה רוסטוק בשנת 2003. Andreas Rentz, GettyImages
ראדה פריצה מודל 2003/GettyImages, Andreas Rentz

ראדה פריצה, אז שחקן ענק והיום שחקן ענק: "2003? שיחקתי בהאנזה רוסטוק הגרמנית. לקחתי מאז אליפות בדנמרק ונורבגיה, אבל האליפות הזאת היא בהחלט מדהימה. ב-2003 לא חלמתי שאהיה כאן".

ברק לוי, מכבי תל אביב. באדיבות המצולמים
ברק לוי מודל 2003/באדיבות המצולמים

ברק לוי, אז ילד קטן, היום שוער שני ומשפיע: "ב-2003 הייתי בן עשר. גם בחלומות הכי פרועים שלי לא הייתי חושב שאזכה לכזה רגע מרגש כמו היום. עד לא מזמן שיחקתי בנערים של מכבי והיום אני אלוף עם הבוגרים. מדהים".

דור מיכה, מכבי תל אביב. באדיבות המצולמים
דור מיכה במוזיאון בהולנד ב-2003/באדיבות המצולמים

דור מיכה, אז אוהד, היום כוכב מבית: "באליפות הקודמת הייתי בן 11 ויכולתי רק לחלום על להגיע לבוגרים של מכבי. שאהיה חלק מקבוצה שזוכה באליפות, בטח לא שאבקיע במשחק האליפות, אבל מה שכן, כבר אז ידעתי ששווה להאמין בהולנדים. אגב, במשחק האליפות של 2003 הייתי עם אבא שלי ביציע".

וינסנט אניימה בשנת 2004. GettyImages
וינסנט אניימה במדי נבחרת ניגריה ב-2003/GettyImages

וינסנט אניימה, אז שוער צעיר באנימבה הניגרית, היום שוער של אליפות: "אני בכלל לא זוכר איפה הייתי ב-2003. זוכר רק ששיחקתי בנבחרת ניגריה באליפות אפריקה. לא תיארתי לעצמי שאקח אליפות במקום שנקרא ישראל, אבל תמיד ידעתי שאהיה שחקן טוב ומוצלח".

משה לוגסי, מכבי תל אביב. באדיבות המצולמים
משה לוגסי מודל 2003/באדיבות המצולמים

משה לוגסי, אז ילד, היום חתום על שער האליפות: "הייתי ילד בן 12 ולא היה לי מושג לאן אני אגיע. שמח שיש לי את הזכות כבר בגיל 21 לזכות באליפות".

שחקן מכבי פתח תקוה לשעבר, גל אלברמן. ברני ארדוב
גל אלברמן/ברני ארדוב

גל אלברמן, אז כישרון מבטיח במכבי פתח תקוה, היום עוגן של ניסיון במכבי תל אביב: "ב-2003? הייתי רק בן 20 ושיחקתי במכבי פתח תקוה. אפילו לא יכולתי לדמיין שאהיה במכבי תל אביב בעוד 10 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully