וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תצא למחנה אימון כבר בסוף יוני

23.4.2013 / 11:07

אימוני חיפה יחלו לקראת אמצע יוני, שחקני הנבחרות לא ייצאו לחופש. ידין ינותח וככל הנראה סיים את העונה, התקציב יקטן

one

לאחר שהתברר אמש (שני) באופן רשמי כי העונה הזאת תסתיים ללא תואר, במכבי חיפה החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. הבוקר מתברר כי ההדחה מהגביע שינתה בצורה משמעותית את תכנון לוח הזמנים של הקבוצה, שתתחיל להתאמן לקראת אמצע יוני וכבר בסוף החודש היא תצא למחנה האימונים באוסטריה. המשמעות מבחינת שחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה היא פשוטה: הם לא יוכלו לצאת לחופש. בסגל הנבחרות אמורים להיכלל טאלב טואטחה, אייל גולסה, דקל קינן, חן עזרא ואולי אף אביחי ידין.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחנה האימונים כבר בסוף יוני. אריק בנאדו/ברני ארדוב

המחזור האחרון של הפלייאוף העליון ייערך ב-18 במאי, מספר ימים לאחר מכן יתכנסו שחקני הנבחרות לקראת המראת הבוגרת לארצות הברית למשחק ידידות מול הונדורס, ושחקני הנבחרת הצעירה לקראת יורו הצעירות. הנבחרת הצעירה תסיים את שלב המוקדמות ב-11 ביוני והאימונים בכפר גלים יחלו בין ה-10 ל-15 ביוני וכאמור כשבועיים אחר כך היא תצא למחנה האימונים. הקדמת ההכנות לעונה הבאה נובעת מכך שחיפה תשחק בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, שייפתח ב-18 ביולי. אגב, השנה חיפה תעבור לעיירה אחרת באוסטריה. מתברר כי מכבי תל אביב תערוך את מחנה האימונים בעיירה בה חיפה קיימה בעבר את המחנה – שלפלדן.

התקציב של מכבי חיפה יקטן בעונה הבאה ויחזור לערכו הריאלי – 45 עד 55 מיליון שקל. הדבר תלוי בעיקר בשני גורמים: תאריך המעבר לאצטדיון החדש שכרוך בהוצאות לא קטנות ובשאלה האם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית, מה שיגדיל את התקציב בכחמישה מיליון שקל. סעיפים נוספים שאמורים להקל על התקציב: סיום ההתקשרות עם ראובן עטר במידה ומכבי נתניה תישאר בליגה, לאחר שהאחרונה העבירה מסר כי היא מעוניינת בו לעונה נוספת אם תישאר, והחלטה לצרף את רוב שחקני הבית מהרשימה הבאה: המושאלים מוחמד כליבאת, סינטאיהו סלליך ומוחמד גדיר, ושחקני הנוער שובל גוזלן, ג'אבר עטאא, אסמעיל ריאן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעבור ניתוח. אביחי ידין/אדריאן הרבשטיין

חיפה זוכתה הבוקר מאשמת התפרעות אוהדי במשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר. הדיין עמנואל סלע כתב בהחלטתו: "הגעתי למסקנה שאכן הופעל זיקוק, שהזיקוק עבר במעופו מעל יציע אוהדי מכבי חיפה ודעך מעל המגרש, ושהזיקוק הופעל מחוץ למגרש ולא מתוך יציע אוהדי מכבי חיפה".

דקל קינן ויניב קטן יחתמו בימים הקרובים על חוזה ארוך טווח. הבוקר התברר כי הקשר אביחי ידין ינותח בברכו בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל. ההערכה היא שהקשר ייעדר כחודשיים.

בנושא אחר: במועדון הודיעו כי על פי הוראת המשטרה, חברת האבטחה והמועדון, כי אוהד מכבי תל אביב שירכוש כרטיס ליציעי אוהדי מכבי חיפה יוצא מהאצטדיון וכספו לא יוחזר. לצורך הנושא יוקמו סביב האצטדיון טבעות בידוק וכוחות האבטחה יתוגברו במאבטחים שתפקידם יהיה למנוע חיכוך בין אוהדי הקבוצות והוצאת אוהדי מכבי תל אביב מתחומי האצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully