וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "לא עזרנו למכבי ת"א, היא עשתה זאת בעצמה"

דרור קשטן בירך את הצהובים אחרי הניצחון של בני יהודה על מכבי חיפה. אריק בנאדו: "החזרנו העונה את הכבוד למועדון"

one

מכבי תל אביב יכולה לחגוג בעוד 24 שעות אליפות ראשונה זה עשור. הצהובים קיבלו הערב (ראשון) את ברכת הדרך מבני יהודה, שניצחה 1:2 את המדורגת שנייה מכבי חיפה וקבעה כי ניצחון של מכבי תל אביב מחר על רמת השרון באצטדיון רמת גן יפתח פער בלתי מחיק של 13 נקודות בפסגה. נס זמיר (15) ואדם הרפקה (39) כבשו לזכות בני יהודה, כשבתווך חן עזרא השווה זמנית מעמדת נבדל (30). מכבי חיפה תסיים את העונה הנוכחית ללא אף תואר.

עודד אלקיים, אלון תורג'מן, לירוי צעירי (משמאל) שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
למרות הקאמבק בחצי השני של העונה, יסיימו ללא תואר. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

אריק בנאדו קשר את ההפסד של מכבי חיפה להדחה בחצי גמר הגביע: "נכון שהמשחק מול קרית שמונה השפיע עלינו, אבל היום הייתה לנו בעיה בהתקפה. לא הייתה לנו רגל מסיימת. חלק מהדברים ידעתי לפני המשחק וחלק אקח איתי הלאה. אנחנו עם הפנים קדימה ונתקן מה שצריך, השחקנים נלחמו והשקיעו. אני מרוצה מהלחימה".

בנאדו הוסיף: "אני חושב שהחזרנו לחיפה את הכבוד העונה. זה שאכזבנו את הקהל בחצי גמר הגביע זו עובדה, רצינו מאוד לנצח ולשמח אותם וזה לא יצא, אבל לקבוצה הזו יש כבוד והיא הוכיחה את זה במהלך השנה. אנחנו נמשיך עד הסוף להילחם. יש לנו כמה מגבלות של שחקנים, אבל אנחנו לא מתרצים. נגיע למשחק מול מכבי ת"א בשיא הנחישות וננסה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חיצ גמר הגביע השפיע. אריק בנאדו/ברני ארדוב

דרור קשטן, מאמן בני יהודה, אמר בסיום: "לא שיחקנו היום משחק יוצא מהכלל, אך היינו מאוד מאורגנים. במחצית השנייה איבדנו הרבה מאוד כדורים שנפלו כפרי בשל להתקפות של חיפה, אבל אני חושב שהסגירה שלנו בהגנה הייתה טובה מאוד. יכולנו לסגור את המשחק מוקדם יותר, אבל כנראה שהשחקנים רצו מתח".

על העובדה שהם מתעלים מול קבוצות גדולות אמר קשטן: "זה נכון שלאורך העונה אנחנו משחקים היטב מול הקבוצות הגדולות. הבעיה היא שאין לנו את הבלאנס, אני מקווה שהדברים ייראו עד סוף העונה בצורה אחרת ונמשיך לנצח בהמשך הדרך. אנחנו עכשיו בפער של שש נקודות מהפועל תל אביב וארבע מקרית שמונה, איתם יש לנו משחק בשבת הבאה. הכול יכול להיות בצמרת ומי שיהיה יציב יגיע לקו המטרה".

המאמן הוותיק לא שכח לברך את מכבי תל אביב על האליפות הממשמשת ובאה: "אנחנו לא עזרנו למכבי תל אביב, מכבי עשתה את העבודה לעצמה וזכתה מזמן באליפות. הם לא היו צריכים לחכות למחזור הזה כדי לזכות באליפות. אם הם יזכו מחר באליפות, אני מברך אותם".

נס זמיר, שכבש את שערו השני העונה וגם הוא נגד הירוקים, אמר: "יש לי מזל העונה נגד חיפה. לא יודע למה יצא לי לכבוש פעמיים דווקא נגדם, אבל זה כיף לכבוש דווקא במשחקים כאלה". על העובדה שבני יהודה מתעלה מול הגדולות: "אין לי הסבר למה דווקא נגד הגדולות אנחנו מנצחים. אנחנו צריכים להגיע באותה רמת נחישות לכל המשחקים ומקווה שנמשיך כך".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מברך את מכבי תל אביב, אבל לא מוותר על המקום השלישי. דרור קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully