וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לצייץ או לא לצייץ, אני בוחר שלא"

הכוכב הפצוע הפנים את הביקורת שספג על פרשנותו במהלך הפסד הלייקרס: "הפוקוס צריך להיות על הקבוצה ולא עליי"

"לצייץ או לא לצייץ...אני בוחר שלא. הפוקוס צריך להיות על הקבוצה ולא עליי", צייץ קובי בריאנט לאחר הסערה שחוללה פרשנותו על משחק ההפסד של הלייקרס בסן אנטוניו. במהלך משחק הפתיחה של הסדרה קובי צייץ "פוסט, פוסט, פוסט", והצביע על הבעיה של קבוצתו בצבע, במשחק שהסתיים בהפסד 91:79. כשמאמנו מייק ד'אנטוני נשאל על פרשנותו של כוכבו הפצוע הוא הגיב בצורה שנעה בין צוננת למעט מעליבה, כשאמר: "קובי הוא אוהד הקבוצה כרגע, הוא אוהד ואתם בתקשורת מתייחסים יותר מדי לאוהד הזה. הוא אוהד, הוא התרגש, הוא רוצה להיות חלק מזה ואני לא מאשים אותו, זה טוב".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
יושב בשקט. בריאנט/GettyImages, Harry How

בריאנט, כאמור, הבין את המסר של ד'אנטוני, ולאחר שראה כי ציוצו והתגובות אליו עוררו הדים ברחבי העולם, הוא בחר בזכות השתיקה כדי למנוע מתחים מיותרים בינו לבין חבריו לקבוצה. כוכב היריבה, מאנו ג'ינובילי, הגיב לציוצי קובי ואמר: "אם זה עוזר, אני גם הייתי עושה זאת, אולי מגיב על כמה מהלכים. אני לא הייתי מבקר מהלכים ואומר אולי היינו עושים ככה ולא ככה. זה לא הסגנון שלי". חברו לספרס טים דאנקן רק הניד בראשו ואמר כי לעולם לא היה מצייץ, ולמעשה מעולם לא השתמש בטוויטר. הביג פונדמנטל הוא כזה גם אוף קורט.

בתוך כך, מייק ד'אנטוני סימן את האיש החשוב מבחינתו בקבוצה, כשאמר לאחר המשחק הראשון בסדרה כי הלייקרס הכי טובים כשסטיב נאש על הפרקט. "הוא הופך אותנו למסוכנים יותר, ואני חושב שנשתפר ככל שמצב רגלו ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully