וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה גברה 0:2 על מכבי הרצליה

צמד של פישביין העניק לאלון מזרחי ניצחון ראשון בפלייאוף. הפועל ירושלים גברה על ראשל"צ 1:2. נס ציונה - יבנה 2:0

שלושה משחקים נעלו הערב (שני) את המחזור ה-33 בליגה הלאומית, כשבראשון שבהם גברה הפועל פתח תקוה 0:2 על מכבי הרצליה. במשחק הנוסף בפלייאוף העליון התגברה הפועל ירושלים על הפועל ראשון לציון עם 1:2, ואילו בפלייאוף התחתון ניצחה יבנה את סקציה נס ציונה 0:2.

אלון מזרחי מנג'ר הפועל כפר סבא. דרור פיקלני
סוף סוף ניצחון. אלון מזרחי/דרור פיקלני

פלייאוף עליון

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה 0:2

שתי הקבוצות שפתחו את הפלייאוף העליון עם שני הפסדים בשני משחקים נפגשו במושבה, ובסיום אלון מזרחי זכה סוף סוף לחייך. אחרי שאיבדו סיכוי להעפיל לליגת העל ולפני הדרבי בו ינסו למנוע מהיריבה העירונית מכבי פתח תקוה את העלייה דווקא מולם, נעזרו המלאבסים בצמד מאוחר של אור פישביין, שמצא את הרשת פעמיים בדקות 77 ו-90, כדי להשיג שלוש נקודות נדירות.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:2

הירושלמים ממשיכים את הפלייאוף העליון הנהדר שלהם, והם עומדים כעת על תשע נקודות מתשע אפשריות. איציק כהן העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השישית, ליאור אסולין השווה בדקה ה-63, אך אפי מלכה אמר את המילה האחרונה בדקה ה-67 וקבע את תוצאת המשחק, כדי לצמק את הפער מהפועל רעננה שבמקום השלישי לארבע נקודות.

ליאור אסולין שחקן הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
שער שלו לא הספיק. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

פלייאוף תחתון

סקציה נס ציונה - מכבי יבנה 2:0

13 משחקי ליגה רצופים לא ניצחה נס ציונה. מאז המפגש הקודם מול מכבי יבנה. לצערה, הערב היה המשחק ה-14 והיא נותרה במקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן. כל החששות של יתר קבוצות התחתית באשר לכשרות המשחק לא עלו בקנה אחד עם המציאות. יבנה הייתה טובה יותר משכנתה ובדקה ה-23 גם כבשה. תימור אביטן נשלח במתפרצת והעביר כדור רוחב מצד ימין, אותו אורן ניסים המשיך פנימה מהאוויר וחגג את שערו ה-12 העונה. אוראל אדרי עשה 0:2 במהלך אישי יפה בדקה ה-72, ונס ציונה בצרות צרורות בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully