וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה השוותה ל-2:2 מול אשדוד בסדרת הגמר

אשדוד רצתה לחגוג אליפות, אבל הייטאוור הוליכה את רמלה ל-60:71 וכפתה משחק 5 בסדרה. ענבר: "אפשר לקחת אליפות"

ניב אהרונסון

את העונה הסדירה סיימה מכבי אשדוד ללא הפסדים, תוך שהיא משייטת בקלילות אל עבר מה שהיה נראה כמו שמירה על תואר האליפות. אלא שבפתיחת סדרת הגמר רשמה הקבוצה הפסד ראשון לאליצור רמלה, והערב (שני) היא ראתה את קבוצתו של עדן ענבר חוזרת שוב לחיים, כשזו הכניעה אותה 60:71, השוותה את הסדרה ל-2:2 וכפתה משחק חמישי שייערך ביום חמישי באולם באשדוד. האם תצליח רמלה להשלים מהפך מרשים ולזכות באליפות סנסציונית?

מאמן אליצור רמלה עדן ענבר. ניב אהרונסון
בדרך לאליפות סנסציונית? ענבר חוגג/ניב אהרונסון

מי שמנעה מהקבוצה של עדני דגן לחגוג זכייה בדאבל הערב שוב היתה אליסון הייטאוור, שעם מחצית ראשונה נפלאה הטיסה את המארחות ליתרון 17. האלופה המכהנת לא ויתרה, ועם ערב מוצלח של דניאל אדאמס, ששלטה מתחת לסלים, הצליחה לחזור לחיים ברבע האחרון, אבל יכולת התקפית חלשה מאוד של שחקניות אשדוד סייעו לרמלה להשיג את הניצחון ולכפות משחק חמישי בסדרה. עכשיו נותר רק להצטער על כך שהעונה הרגילה לא היתה כל כך מרתקת כמו סדרת הגמר הנפלאה והדרמטית הזו.

מאמן רמלה, עדן ענבר חגג בסיום ואמר: "מגיע לנו גם כיף קצת, לא? שיחקנו טוב, חוץ מהריבאונד הגנה עמדנו בכל המפתחות. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת, לא צריך להרחיב את הדיבור עד כמה היא טובה. אין נוסחת פלא, עשינו את אותו דבר בהשוואה למשחק הקודם. אנחנו נבנים מההגנה שלנו וההתקפה היא תוצאה של ההגנה. אני חושב שהיום ההגנה שלנו הייתה טובה. כל השאר פחות חשוב. אני מאמין שאפשר לקחת אליפות, אבל יהיה מאוד קשה. זה בשבילי הדבר הכי גדול שקרה היום. הפנמנו שהכול תלוי בהגנה שלנו ובמשמעת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקנית אליצור רמלה אליסון הייטאוור. ניב אהרונסון
רמה אחת מעל כולן. הייטאוור/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

הייטאוור פתחה חזק והעלתה את המארחות ליתרון 0:4, אבל אדאמס וגנור השיבו עם ריצת 0:9 כדי להטיס את אשדוד ליתרון. המשחק המשיך להיות צמוד, בעיקר בזכות לויצקי שחדרה היטב, והייטאוור המשיכה בנדנדה כשהעלתה את המארחות ל-12:13. דווקא אז קפאו המארחות, מה שאיפשר לדורי ודנסון להוריד את אשדוד ביתרון 14:18 בסיום הרבע הראשון. רמלה הקשיחה את ההגנה וטסה ל-0:9 אחרי שאשדוד נתקעה ללא נקודות במשך יותר משש דקות רצופות בדרך ל-18:23. הייטאוור פשוט רמסה את אשדוד עם עוד ועוד חדירות מוצלחות, וג'אמפ מצויין שלה הוריד את רמלה ביתרון 27:33 במחצית כשהייטאוור מסיימת עם 14 נקודות בשני רבעים.

מי שחשב שדגן יצליח לעורר את קבוצתו בחדרי ההלבשה התבדה מאוד מהר, כשלויצקי והייטאוור יצאו ל-4:15 מהדהד והעלו את רמלה ליתרון 31:48 מוחץ. המשחק סגור? הצחקתם את אדאמס, שהחליטה לקחת את העניינים לידיים, חפרה שוב ושוב בצבע, ובמו ידיה החזירה את אשדוד עם ריצת 1:14, בדרך לפיגור מינימלי יחסית של 51:43 בסיום הרבע השלישי. העצבים במשחק החלו לשחק כששתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את הטבעת, אפשטיין והמארחות לקחו את מה שאשדוד נתנה להן, ושתי דקות לסיום קברה תמרה ג'יימס שלשה גדולה שהעלה את הפרש ל-13, ושלחה את רמלה לחגוג את חזרתה לחיים בסדרה. 60:71 לרמלה בסיום, זה ייגמר באליפות?

שחקנית מכבי אשדוד דניאל אדאמס מול אליצור רמלה. ניב אהרונסון
משחק חזק שלה בצבע לא הספיק. אדאמס/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו לאליצור רמלה: אליסון הייטאוור 26, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קיילה צ'ונס 17 ו-10 ריבאונדים, קטיה לויצקי 11, מיכל אפשטיין 10, תמרה ג'יימס 7.

קלעו למכבי אשדוד: דניאל אדאמס (11 ריבאונדים) ושארדיי יוסטון (12 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחת, אשלי שילדס 10 ו-8 ריבאונדים, בריטני דנסון 9 ו-7 ריבאונדים, נועה גנור 8, מירב דורי 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully