וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ר"ג: הערעור של האורדונים נדחה

בקשת האורחת להשיב את המשחק לעילוט נדחה, המשחק יתקיים בדוחא (ג', 19:30). סידיבה יפתח בר"ג, בלו אצל סכנין

שחקני בני סכנין ושחקני הפועל רמת גן במרש המוצף בעילוט. אדריאן הרבשטיין
הפעם המשחק יגיע לסיומו. שתי הקבוצות בשבת/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* בני סכנין והפועל רמת גן נפגשו 7 פעמים בליגת העל והמספרים מאוזנים: כל קבוצה ניצחה את השנייה 3 פעמים, ועוד משחק אחד נגמר בתיקו.

* סכנין היא הקבוצה היחידה שהפסידה להפועל רמת גן פעמיים העונה.

* בני סכנין לא ניצחה ויתרה מכך - לא כבשה שער זכות בחמשת משחקי הבית שלה ב-2013.

הנתונים: אתר דריבליסט

דורין גוגה עם רן יצחק שחקני הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ניצחו את סכנין פעמיים העונה. רמת גן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בהנהלת סכנין בטוחים שבית הדין לא ישנה את החלטת ההתאחדות והם יוכלו לארח בדוחא כשבמועדון כבר הנפיקו כרטיסים למשחק והצפי הוא שלפחות 5,000 צופים יגיעו לדוחא כדי להעניק אווירה ביתית ולדחוף את השחקנים בקרב ההישארות.

בצד המקצועי מרקו בלבול יכול להיות מרוצה מהעובדה שעידן ויצמן יחזור לסגל בעקבות הפסקת המשחק אבל נכון לעכשיו המאמן עדיין מתלבט אם איזה צמד בלמים לפתוח. ויצמן עשוי לשבת על הספסל בעוד עלא אבו סלאח ופיטר אמבמבה יפתחו בהרכב. בנוסף להתלבטות הזו בלבול מתלבט גם בין מוחמד כליבאת, דיא סבע ואחמד קאסום בנוגע לאיוש שתי עמדות בחלק הקדמי. ירו בלו בכל מקרה ימשיך בחוד כחלוץ המרכזי.

"אנחנו צריכים לשכוח את כל מה שהיה בשבת ולהתנתק מכל המריבות שהיו מאז בין ההנהלה להתאחדות ובין רמת גן להתאחדות", אמר שחקן בקבוצה, "אם לא נגיע מרוכזים נספוג ואסור לנו שזה יקרה". בלבול ביקש מחניכיו באימון היום להיות מרוכזים ואמר להם "אני מצפה ממכם להגיע באותה גישה שהתחלנו לפני חודש. כל משחק עכשיו חשוב, בטח המשחק מחר. תגיעו מרוכזים וננצח את המשחק".


הפועל רמת גן:

רמת גן עוד ערערה על ההחלטה להעביר את המשחק לאצטדיון דוחא, אך היום התבשרה כי בקשתה נדחתה והמשחק ישוחק כמתוכנן בסכנין ולא בעילוט. הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם, לקראת המשחק החוזר נגד בני סכנין. כזכור הופסק בשבת המשחק בדקה ה-39, לאחר שהשופט מנשה משיח החליט כי בשל הגשם העז והשלוליות שנצטברו על כר הדשא, המגרש בעילוט אינו כשיר למשחק. ההתאחדות קבעה כי המשחק החוזר יערך בדוחא והיום אחר הצהריים צפוי להתקיים דיון הערעור שהגישה הקבוצה, לבית הדין העליון של ההתאחדות.

בחלק המקצועי צפוי המאמן אלי כהן לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר ג'יבריל סידיבה עשוי לפתוח בקישור על חשבונו של אופיר חמו. בשאר ההרכב לא יהיו שינויים לעומת זה שפתח במשחק בשבת. הקבוצה תצא בשלישי בבוקר לצפון ותשהה בבית מלון בעכו, עד למועד המשחק בערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורי שטרית מכבי נתניה מול אחמד קאסום. קובי אליהו
עדיין בתמונת ההרכב. קאסום משמאל/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: ירו בלו

החלוץ שהחל להראות ניצנים של חזרה לכושר הטוב שלו במשחק האחרון מול הפועל עכו, יצטרך להיות המוציא לפועל גם במשחק מחר. עם הפיזיות שלו בלו יכול להביך את הגנת רמת גן, אך הניגרי יצטרך להגיע מרוכז.

הפועל רמת גן: איתי ארקין

השוער שעמד העונה תחת ביקורת גדולה, מציג לאחרונה יכולת טובה ובקבוצה בהחלט מרוצים מכושרו. ארקין יהיה חייב להיות במיטבו במשחק העונה של רמת גן ואם יצליח לשמור על רשת נקייה, זה בהחלט יעזור לאורדונים לחזור עם נקודה או אפילו שלוש מדוחא.

ירו בלו בני סכנין מול סביטי ליפנייה קובי מוסא עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
צריך להיות מרוכז. בלו/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסאמן, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה (עידן ויצמן), אדיר טובול, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, מוחמד כליבאת, דיא סבע (אחמד קאסום), ירו בלו.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, ג'יבריל סידיבה, ישראל זגורי, דויד מנגה, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully