וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה רוצה טיפול 5,000 מהאוהדים

תהל אלון

22.4.2013 / 11:51

המועדון יוצא בקמפיין הקורא לאוהדים לתמוך בקבוצה בגמר הגביע, ומקווה לשבור שיא בכמות שתלווה את הקבוצה למשחק

למרות שגמר הגביע ייערך ב-8 במאי, בקרית שמונה ההכנות כבר נכנסו להילוך גבוה. אמש (ראשון) קיבלו בשמחה בעיר הצפונית את הבשורה שהמשחק יתקיים באצטדיון החדש בנתניה, שקרוב יותר מאצטדיון רמת גן ונוח לגישה מבחינה ההגעה אליו עבור אוהדי הקבוצה.

במועדון הצפוני מקווים לשבור את השיא בכמות האוהדים שתלווה את הקבוצה, ורוצים לחצות את רף 5,000 האוהדים. לשם כך יצא דובר המועדון עדי פרג' בקמפיין שיווקי שכולל תמונה שהופצה בדפי הפייסבוק של המועדון, של ראשות העיר ואנשים בעלי תפקידי מפתח, תחת הכותרת: "אף אחד לא נשאר בבית".

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישברו את השיא? אוהדי קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

כמו בחצי הגמר, גם בגמר תעמיד הקבוצה מספר רב של אוטובוסים בחינם לרשות האוהדים. עיריית קרית שמונה, שהתגייסה גם היא למשימה, תאפשר ככל הנראה שחרור מוקדם של תלמידים מבתי הספר וכן עובדי העירייה ומוסדות ציבוריים, שמעוניינים להגיע למשחק. במשרדי המועדון מוצפים בטלפונים מאוהדי הקבוצה בקיבוצי האזור שרוצים גם הם להגיע למשחק.

גם בניו של איזי שרצקי, ניר החבר בהנהלת הקבוצה ואחיו גיל, החליטו להצטרף למהלך ושינו את תמונת הפרופיל בפייסבוק. שחקני הקבוצה, שלא נשארו אדישים למהלך והחלו לשתף את התמונה בטוויטר ובפייסבוק האישי, נרתמו אף הם לקריאה לקהל הכחול להגיע בהמוניו למשחק.

מעבר לכך שחקני הקבוצה ישובו ביום שלישי לאימונים ויחלו בהכנות למשחק הליגה מול בני יהודה. הכחולים מקווים כי יצליחו להשאיר את הנקודות בבית ולטפס למקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully