וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "לא התייאשתי, בימים קשים עבדתי חזק יותר"

תהל אלון

21.4.2013 / 7:30

החלוץ חגג רביעייה ראשונה בקריירה בניצחון על הפועל ת"א. שיר צדק: "עדיין אין לנו משהו ביד ובסוף עוד נצא קירחים מכאן ומכאן"

one

קרית שמונה סוגרת שבוע חלומי שהתחיל בניצחון על רמת השרון, המשיך בניצחון על מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה והסתיים אמש (שבת) בניצחון ענק על הפועל ת"א בתוצאה 1:4, עם רביעייה של שמעון אבוחצירא המצוין. החגיגות בחדר הלבשה של הצפוניים היו כמובן בהתאם.

האלופה היוצאת הצליחה לצמצם את הפער מהפועל תל אביב ל-2 נקודות בלבד ואם תמשיך במומנטום החיובי שהיא נמצאת בו, לא מן הנמנע שקרית שמונה תצליח לעמוד במטרות שלה ולהגדיר את העונה כמוצלחת.

בצוות המקצועי של הקבוצה שפעו מחמאות לשחקנים, שלמרות ששיחקו 120 דקות ביום רביעי בגביע, הצליחו להציג יכולת טובה ולא הורידו את הרגל מהגז. עיקר המחמאות הלכו כמובן לחלוץ שמעון אבוחצירא. "אם יש מישהו שמגיע לו לכבוש רביעייה זה שמעון, השחקן הזה מתאמן ועובד כל כך קשה, אנחנו רואים את הרצינות שלו כל הזמן ושמחים מאד שאתמול העבודה השתלמה ובגדול".

גם הבעלים איזי שרצקי לא נשאר אדיש לשבוע שעבר על השחקנים שלו ונכנס לחדר ההלבשה להתלוצץ איתם ולהחמיא להם. אלו ניצלו את הרגע כדי לבקש מהבוס שידאג למענקים במקרה של זכייה בגביע המדינה, שרצקי השיב להם רק בחיוך.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים, מימין שמעון אבוחצירא. מגד גוזני
מי יכול עליהם כשהם מאוחדים? שחקני קרית שמונה חוגגים בבלומפילד/מגד גוזני

אבוחצירא התייחס לכך שכבש רביעייה לראשונה בקריירה: "תודה לאל שאתמול השערים נכנסו, אבל כמו ששואלים אותי במצבים אחרים ויותר קלים שיש לי למה הכדור לא נכנס, אז לפעמים גם במצבים כמו אתמול זה דווקא כן נכנס. זה טבעו של חלוץ, אני יכול להגיד שפשוט אף פעם אסור להתייאש גם כשלא הלך לי ובתקופות קשות יותר עבדתי קשה. אני שמח גם באופן אישי על השערים אבל בעיקר כי זה עזר לקבוצה להשיג ניצחון ואת הנקודות שאנחנו צריכים".

על השינוי שהקבוצה מצליחה לעשות בשבועות האחרונים אמר החלוץ: "אני חושב שיש שחקנים מצוינים בקבוצה הזאת, ברגע שאנחנו מחליטים להיות ביחד ומאוחדים קשה לנצח ולעבור אותנו, לדעתי כקבוצה אנחנו בין החזקות בארץ עם שחקנים מוכשרים שכל אחד יודע את העבודה שלו, ואני שמח שזה מביא תוצאות. אין ספק שהמטרה שלנו בליגה היא מקום שלישי, שם קרית שמונה צריכה להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה לפני אריאל הרוש שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא מתייאש. אבוחצירא/מגד גוזני

גם הבלם שיר צדק התייחס לניצחון הגדול של קבוצתו: "אני חושב שהצלחנו לעמוד במשימות שלנו השבוע ובנוסף הצגנו יכולת מאד טובה, נראינו טוב, נראינו מחוברים, רצנו, אני חושב שעברנו עונה מאד ארוכה עם המון קשיים, עם המון עקומות בדרך והצלחנו להביא את עצמנו ליכולת טובה במאני טיים, כמובן שאנחנו לא שוכחים שאנחנו עדיין מקום רביעי, עוד לא לקחנו את גמר הגביע ויש לנו משחק מאד חשוב בשבוע הבא מול בני יהודה. ננסה להציג יכולת טובה גם שם, וכמובן הכי חשובה התוצאה".

על כך שלאורך העונה הקבוצה ספגה לא מעט ביקורות אמר הבלם: "אני חושב שמשהו שנבנה מהיסוד בקרית שמונה כבר כמה שנים, אני מסתכל אחורה חמש שנים ורואה שזה נבנה שלב שלב וצעד צעד. אני בטוח שקרית שמונה תמשיך להיות בצמרת בכדורגל הישראלי גם בשנים הבאות, מה שניבאו לנו או לא ניבאו לא מעניין, אנחנו באים עם ראש שקט, יש לנו את כל התמיכה מאחורינו גם מהבוס גם מהצוות המקצועי המדהים, ממאמן הכושר ומהמאמן שלנו ברק, שכבר לא נעים לי להחמיא לו, באמת שאנחנו באים ועושים את העבודה שלנו, מקווים להמשיך ככה".

"יש עדיין משחקים חשובים, עדיין אין לנו משהו ביד ובסוף אנחנו יכולים לצאת קירחים מכאן ומכאן, אנחנו לא חושבים על זה אלא רק על המשחק הבא מול בני יהודה, זאת הדרך שמנחה את המועדון הזה וזה מה שאנחנו עושים" הוסיף צדק.

הבלם נשאל על עתידו האישי והשיב: "יש לי חוזה לשנתיים בקרית שמונה וטוב לי בקרית שמונה, ברור שאם תהיה הצעה אני אחשוב עליה מבחינת אספקטים שונים, וכמובן שכל שחקן רוצה להתקדם, וגם מבחינה כלכלית. כרגע אני בקריה וטוב לי פה, אני שמח שרוצים אותי פה".

שיר צדק, ליאור לוי שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"בטוח שקרית שמונה תמשיך להיות בצמרת בכדורגל הישראלי גם בשנים הבאות". שיר צדק וליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully