וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "נגמרו הימים שבהם הגרמנים תמיד מנצחים"

ברצלונה מחכה לבאיירן, ג'רארד פיקה אופטימי: "הם טובים אבל גם אנחנו גדולים". על מסי: "שלא יכחישו, הם יעדיפו שלא ישחק"

עולם הכדורגל נרגש בציפייה גדולה למפגש מחר (שלישי) בין שתי הקבוצות שנחשבות בעיני רבים לטובות בעולם: באיירן מינכן וברצלונה ייפגשו מחר במינכן (21:45, ספורט 5) למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, ובבארסה כבר שומעים את הקולות שטוענים כי מוליכת הליגה הספרדית מגיעה כאנדרדוג מול אלופת גרמניה הטרייה.

אומנם ברצלונה תגיע עם הגנה חסרה ועם ליאו מסי שלא כשיר לחלוטין, ואומנם בארסה לא הרשימה בשבת בליגה בעוד באיירן דרסה, אבל לטענת ג'רארד פיקה, בלם בארסה, אסור להספיד את קבוצתו. "באיירן היא יריבה מצוינת, אבל שאף אחד לא ישכח שגם אנחנו קבוצה גדולה", אומר פיקה, ומבטל את הקלישאה: "נגמרו הימים בהם אמרו ש'כדורגל משחקים 90 דקות, ובסוף הגרמנים מנצחים'. סיימנו את זה. כבר בנבחרת שינינו את ההיסטוריה הזאת".

פיקה יודע שברצלונה תפגוש קבוצה פיזית, אבל מוכן לאתגר: "הרבה קבוצות שפגשנו הן כאלה, ועם רובן הסתדרנו לא רע. אבל גם לנו יש יתרון, בדמות שחקנים כמו מסי, צ'אבי ואינייסטה. אנחנו פשוט צריכים להיות מרוכזים". על מסי אומר פיקה ש"ברור שבבאיירן מעדיפים שהוא לא ישחק. הוא משגע כל שחקן שמולו, וזה בטוח לא נעים. מי שמכחיש את זה משקר".

ומה לגבי אפשרות של גמר בוומבלי נגד ריאל מדריד? "קודם נצטרך לעבור את באיירן. גם בשנה שעברה כולם דיברו על זה, ובסוף לא אנחנו ולא הם הגיעו לגמר", זוכר פיקה.

* המנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה הרגיע את האוהדים ואמר היום לאתר הרשמי של ברצלונה כי "ליאו מסי נמצא עם הקבוצה, והוא כשיר לשחק, אבל זו רק החלטה של המאמן אם לפתוח איתו או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully