וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת שדרוג נוסף לטואטחה כדי שיישאר

22.4.2013 / 8:35

מניעת מכירתו והמחשבה להחתים מגן ימני ואת קינן, יחזקו את ההגנה. שחקן: "חשים אכזבה, וסיפוק שמכבי לא תחגוג אצלנו"

one

במכבי חיפה הבינו מיד לאחר ההדחה מחצי הגמר כי העונה הנוכחית תסתיים בלי תואר. אחרי ההפסד (1:0) אמש (ראשון) לבני יהודה, חלק מהשחקנים הודו כי "יש אכזבה גדולה בעקבות ההפסד, אבל בהתאם למה שאמרנו בעבר, ישנו סיפוק מסוים מהעובדה שמכבי תל אביב לא תחגוג את האליפות אצלנו, בקרית אליעזר".

המשחק בין הקבוצות ייערך בשבוע הבא ומכירת הכרטיסים כבר החלה, כשאוהדי מכבי תל אביב יישבו ביציעים 6-8 (מונים כ-1,700 מקומות). "זה לא יהיה משחק עונה, אבל נעשה הכל כדי לנצח ולפצות במידת האפשר את האוהדים שלנו על ההדחה מהגביע", אמר אחד השחקנים בסיום.

המצב שנוצר במשחק אתמול, לפיו בנאדו נאלץ לתמרן בין שחקני ההגנה בגלל פציעות טואטחה, משומר, פיליאבסקי ושיימן רק חיזק את ההערכה שהקבוצה זקוקה להרחבת סגל ההגנה שלה לקראת המשחקים באירופה. חיפה תחל את ההכנות בכפר גלים כבר בסוף יוני, משום שסיום העונה ללא תואר ייאלץ אותה להתמודד כבר בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, שייפתח ב-18 ביולי. בחיפה שוקלים שדרוג נוסף בחוזהו של טאלב טואטחה, שמשתכר כ-80 אלף דולר לעונה בלבד, וזאת כדי לשכנע אותו להישאר בעונה הבאה. כזכור, במועדון ישנו חשש שמכירת טואטחה תשאיר אחריה חור גדול, בעיקר בגלל ההיצע הדל של מגנים שמאליים בישראל. אם הוא יישאר, הקבוצה תפתח במשא ומתן עם גל כהן. אם יעזוב, חיפה תבדוק שתי אופציות – עומרי בן הרוש ממכבי נתניה או רמי גרשון, אם יחזור לסטנדרד ליאז' וישוחרר ממנה.

כזכור, במועדון שוקלים להחתים מגן ימני בכיר יחסית וכבר שלחו מסר בעניין לסוכנם של אלי דסה ואלעד גבאי, מתוך הערכה שאחד מהם יוכל להגיע לכרמל בעונה הבאה. המערך ההגנתי יושלם עם החתמת דקל קינן, שקרוב מאוד לסיכום על חוזה ארוך טווח שיוביל לכך שיסיים את הקריירה במועדון. גם יניב קטן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יאריך את חוזהו עד יוני 2015 בימים הקרובים. חיפה תאריך בשנתיים גם חוזהו של המגן שמואל שיימן, שחתום לעונה נוספת.

במועדון ישנה אכזבה מהירידה בכושרו של ויאם עמאשה, אך ללא קשר לעתידו בנאדו עדיין מתכוון להחתים חלוץ זר. בקרוב יוחלט האם לרכוש את לירוי צעירי ואם זה יקרה לא יגיע שחקן אחר בעמדה שלו. אם גולסה יימכר, חיפה בונה על רכישת קשר זר ברמה גבוהה, שיתחרה יחד עם אביחי ידין וגוסטבו בוקולי על חולצת ההרכב. החלוץ מוחמד גדיר יוזמן כנראה לפתיחת האימונים של הקבוצה ובהתאם לכושרו יחליט אריק בנאדו האם להחזירו לסגל או להשאילו לעונה נוספת.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
מכבי חיפה תצליח להשאיר אותו? טואטחה/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully