וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב פנה לדמאיו והציע לו להצטרף

הבעלים המיועד מעוניין לצרף את מנכ"ל בני יהודה, במידה וירכוש את המועדון בעונה הבאה, אך זה צפוי לתת תשובה שלילית

one

העונה בליגת העל עדיין טרם הסתיימה, אך בית"ר ירושלים כבר סיימה מזמן עניין ומתחילה כבר לחשוב על העונה הבאה על רקע העזיבה האפשרית של ארקדי גאידמק. בזמן שאלי טביב מנהל מו"מ לרכישת הקבוצה, הוא כבר חושב קדימה אילו שינויים יעשה במועדון. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה פנה טביב ליו"ר בני יהודה משה דמאיו, והציע לו להצטרף לבית"ר במידה וירכוש את הקבוצה. אגב, זאת הפעם השנייה בה טביב מציע זאת לדמאיו, גם לפני מספר חודשים כשניהל מו"מ לרכישת בית"ר הציע לדמאיו להצטרף אליו במידה וירכוש את המועדון.

משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה. מגד גוזני
ינהל את בית"ר ירושלים? משה דמאיו/מגד גוזני

בשלב זה דמאיו אינו צפוי לתת תשובה חיובית מכיוון שהוא מתכוון להמשיך בבני יהודה בכל קונסטלציה, כאשר גם אם האפשרות כי חזי מגן ואיש עסקים נוסף ייקחו בעלות על המועדון בעונה הבאה, הם יעשו זאת אך ורק אם דמאיו ימשיך ויעמוד בראש המערכת.

בנוגע לטביב, איש העסקים צפוי להיפגש מחר בצהריים עם רואה החשבון של בית"ר ירושלים ולנסות לראות כיצד מתקדמים במו"מ. מעבר לכך, טביב ממתין לתשובה מראש העיר ניר ברקת בנוגע לגיוס התרומות אותן הבטיח לנסות ולגייס. בימים האחרונים עלתה אופציה בעמותת האוהדים כי טביב יצטרף אליה וירכוש את הקבוצה מבית משפט לאחר הקפאת הליכים, אך האופציה הזאת תצא לפועל רק במידה וטביב יחליט לא לרכוש את בית"ר במתכונת הנוכחית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
ממשיך במו"מ. אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully