וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את סביליה

פלקאו (76) השאיר את הפער מריאל על שלוש נקודות, סביליה מתרחקת מאירופה. רק 0:0 לסוסיאדד מול אוסאסונה מהתחתית

בזמן שסיפור האליפות בספרד כמעט סגור לחלוטין, נותרו עוד לא מעט מאבקים ובראשם הקרב על המקום השני אליו מתקרבת אתלטיקו מדריד אחרי ניצחון דחוק 0:1 על סביליה בחוץ משער של לא אחר מאשר רדאמל פלקאו, שמשאיר את הפער מהבלאנקוס על שלוש נקודות בלבד כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. לה קורוניה שנלחמת על החיים שלה סיימה רק ב-1:1 מול בילבאו. אספניול ניצחה בחוץ 0:2 את חטאפה, שסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים בלבד. ריאל סוסיאדד נותרה במקום הרביעי, אבל איבדה שתי נקודות עם 0:0 בחוץ מול אוסאסונה מהתחתית.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ה-25 שלו העונה. רדאמל פלקאו/רויטרס

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולצ'ונרוס רשמו הערב משחק חמישי ברציפות ללא הפסד ועם פער סביר מריאל מדריד, שלוש נקודות בלבד. רדאמל פלקאו עלה הערב ל-25 שערי ליגה, ששוברים את שיאו ב'לה ליגה' אחרי שהוא הבקיע 24 שערים בשנה שעברה, ועוד היד נטויה. עד הבקעת השער בדקה ה-76 שתי הקבוצות ייצרו יחד שתי בעיטות למסגרת (אחת לכל קבוצה), אבל אז הגיע הקולומביאני שניצל בישול של ראול גרסיה כדי לרשום שער מספר 57 לאתלטיקו.

אם לא די בכך, אתלטיקו קרובה מאוד להבטיח לעצמה לפחות את המקום השלישי שמוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שפתחה פער של 13 נקודות על פני סוסיאדד שסיימה בתיקו שבוע לפני הדרבי של מדריד. מנגד, סביליה ממשיכה להתרחק מהליגה האירופית והפער בינה לבין המקום השישי שמוביל לשם עומד על שמונה נקודות.

פרננדו יורנטה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
מזכיר לכולם שהוא לא שכח לשחק כדורגל. פרננדו יורנטה/רויטרס

לה קורוניה - בילבאו 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל רביעייה לרשת של לבנטה, לה קורוניה נעצרת ומאבדת נקודות חשובות במאבק שלה על ההישארות. התיקו עם בילבאו משאיר אותה עם 30 נקודות, שתיים בלבד יותר ממאיורקה ונראה שהקרב שלה יימשך לפחות בשבועות הקרובים. גם בילבאו עדיין בסכנה, אבל היא לפחות עוצרת את ההידרדרות אחרי שהיא הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים וכעת היא מחלצת נקודה.

לה קורוניה כבשה ראשונה אחרי שברונו גאמה הפציץ את השער עם כדור מצוין מחוץ לרחבה בדקה ה-38 והעלה את הקבוצה שלו ליתרון. אלא שהשער החזיק מעמד שש דקות בלבד אחרי שאנדוני איראולה מצא את פרננדו יורנטה, שנגח פנימה מתוך הרחבה את השוויון. זהו השער הראשון של יורנטה מאז ספטמבר והשני שלו העונה בליגה אחרי שהוא פתח בסך הכל בארבעה משחקים. תשע דקות לסיום בילבאו סיימה בעשרה שחקנים אחרי שאנדר איטורספה ספג את הצהוב השני, אבל דפו לא הצליחה לנצל זאת.

ז'ואן ורדו שחקן אספניול. רויטרס
יכולים להרשות לעצמם לפנטז על אירופה. ורדו/רויטרס

חטאפה - אספניול 2:0

שתי הקבוצות שהתמקמו במרכז הטבלה בליגה הספרדית פתחו את יום ראשון עם משחק מצוין שמקפיץ את האורחים למקום העשירי, אבל עדיין הם יכולים להיאבק על הגעה לליגה האירופית. אספניול הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-37 ז'ואן ורדו קיבל כדור מסרחיו גרסיה והבקיע את הראשון. חטאפה איבדה שני שחקנים תוך עשרים דקות אחרי שבורחה בצהוב שני (52) ופדריקו פרננדס (72) הורחקו, מה שאיפשר לכריסטיאן סטואני לסגור את הסיפור עם בעיטה מקרוב בדקה ה-73 לאחר בישול של דייגו קולוטו במהלך כדור חופשי.

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 0:0

הבאסקים רשמו משחק 14 ללא הפסד בליגה, אבל פספסו הזדמנות לברוח מוולנסיה בקרב על המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. אימנול אגירצ'ה היה הקרוב ביותר לכיבוש, כשנגח קרן של קרלוס ולה לקורה בדקה ה-27. סוסיאדד המשיכה לתקוף במחצית השנייה, אבל אוסאסונה החזיקה מעמד עם הגנה קשוחה והשיגה נקודה שהותירה אותה מרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully