וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע המדינה ייערך באיצטדיון בנתניה

תהל אלון

21.4.2013 / 18:24

ההתאחדות תעתיק את המשחק בין הפועל רמת גן לקרית שמונה לאצטדיון החדש שמכיל כ-14 אלף מקומות. המשחק ב-8 במאי

גמר גביע המדינה בין עירוני קרית שמונה להפועל רמת גן יתקיים באצטדיון בנתניה, כך קבעה ההתאחדות לכדורגל בהחלטה תקדימית. המשחק יתקיים ב-8 במאי בשעה 20:00. דקות לאחר צמד משחקי חצי הגמר בהם נקבע כי בגמר ישחקו שתי קבוצות לא מושכות קהל, הופעלו לחצים על ראשי ההתאחדות להעביר את הגמר מאצטדיון רמת גן על מנת לכבד את המעמד. מכיוון שהצפי היה ששתי הקבוצות יביאו איתן אלפים בודדים, האווירה תהיה טובה יותר באצטדיון קטן. ראשי שתי הקבוצות תמכו ברעיון ולכן הוחלט שהמשחק יעבור לנתניה.

מקרית שמונה נמסר בתגובה: "אנחנו חושבים שזו החלטה טובה. האצטדיון בנתניה הוא יותר אינטימי ובכך קהלי הקבוצות יוכלו לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר. גם מבחינה גיאוגרפית, האצטדיון בנתניה יותר קרוב לאוהדים שלנו מרמת גן ואנחנו שמחים שזו ההחלטה שהתקבלה".

המאמן ברק בכר הוסיף: "מבחינתי, זו החלטה טובה שחוסכת חצי שעת נסיעה לאוהדים שלנו וזה משמעותי כשבאים מקרית שמונה. בנוסף, זה יתרום לכך שהקהלים של הקבוצות יהיו יותר דומיננטיים ויגרום לכך שהאווירה תהיה יותר טובה".

האצטדיון העירוני, נתניה. ברני ארדוב
לפחות השחקנים יוכלו ליהנות מאצטדיון אינטימי. האצטדיון בנתניה/ברני ארדוב

מדובר בהחלטה תקדימית שכן מעולם לא הועבר משחק גמר בשל שיקולי קהל. הפעם האחרונה שהגמר לא התקיים ברמת גן הייתה ב-1996, אז מכבי תל אביב הביסה 1:4 את עירוני ראשון לציון והשלימה דאבל. המשחק התקיים באצטדיון בלומפילד בשל שיפוצים באצטדיון הלאומי.

האצטדיון בנתניה נחנך בחודש נובמבר השנה והוא מכיל כ-14 אלף מקומות ישיבה. בחודשים האחרונים אירח האצטדיון גם את משחק הידידות של ישראל ופינלנד והוא צפוי לארח גם את משחק הפתיחה של יורו הצעירות בין ישראל ונורבגיה. במהלך היורו יתקיימו באצטדיון בנתניה עוד שני משחקים בשלב הבתים ומשחק נוסף בשלב חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully