וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק החוזר בין סכנין להפועל רמת גן יתקיים בדוחא

21.4.2013 / 14:35

לאחר שהמשחק בעילוט הופסק, סכנין תארח בביתה. ויצמן מימש את עונש ההרחקה. האורדונים מתכוונים לערער על ההחלטה

המשחק החוזר בין בני סכנין להפועל רמת גן ישוחק באצטדיון דוחא, כך קבעה היום (ראשון) ההתאחדות לכדורגל. המשחק, ששוחק באצטדיון בעילוט בעקבות עונש רדיוס שסכנין ריצתה, יועבר לאצטדיון הביתי של סכנין בדוחא וריצוי העונש ייחשב. המשחק יתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30, וגם הכרטיסים הצהובים שנצברו במהלך המשחק ייחשבו.

הפועל רמת גן מתכוונת לערער על ההחלטה ולשלוח מכתב בנידון להתאחדות. קיים סיכוי שבסופו של דבר בית הדין העליון יצטרך לקבל את ההחלטה הסופית. "ההחלטה שהתקבלה הינה שגויה, ברגע שנקבל את הדו"ח עם הנימוקים המלאים ממהתאחדות הוא יועבר לטיפול עורך הדין של הקבוצה שיחליט על המשך הטיפול בנושא".

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה, בבני סכנין זעמו על השופט מנשה משיח גם היום (ראשון), ועל ההחלטה להפסיק את המשחק אתמול מול הפועל רמת גן בדקה ה-39, אחרי שכבר אישר את פתיחתו. בסכנין טענו שדבר לא השתנה מאז תחילת המשחק ותנאי מזג האוויר ומצב המגרש נשארו בדיוק כפי שהיו בדקה הראשונה, כך שלא ברור למה השופט החליט להפסיק את המשחק. "הפועל רמת גן התבכיינו מהדקה הראשונה ואנחנו היינו במומנטום", אמר אחד השחקנים, "חבל שהשופט החליט כך, אבל לנו אסור להתעסק בזה יותר ואנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק ביום שלישי".

שחקני בני סכנין ושחקני הפועל רמת גן במרש המוצף בעילוט. אדריאן הרבשטיין
"הפועל רמת גן התבכיינו מהדקה הראשונה ואנחנו היינו במומנטום"/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין מרקו בלבול ביקש מהשחקנים לא להגיב להפסקת המשחק, ולהתרכז רק בעימות החוזר שייערך ביום שלישי. בקבוצה יודעים שהפסד יוריד אותה למקום האחרון ובמדרון חלקל לליגה הלאומית. בסכנין ידרשו מההתאחדות לקיים את המשחק בדוחא בטענה שהם מימשו את עונש הרדיוס, ובהתאחדות יפנו בנושא ליועץ המשפטי שיקבע עוד היום היכן יתקיים המשחק.

מי שנהנה מהפסקת המשחק הוא הבלם עידן ויצמן, שעונש ההרחקה שלו בוטל והוא צפוי לחזור לסגל וככל הנראה גם להרכב, על חשבונם של אחד מהבלמים פיטר אמבמבה או עלא אבו סלאח.

באסם גנאים שחקן בני סכנין בועט לשער במגרש המוצף בעילוט. אדריאן הרבשטיין
"אם זה ככה וגשם מסכן את שלום השחקנים אז באירופה לא היו משחקים כדורגל"/אדריאן הרבשטיין

"השופט אומר שהוא שמר על שלומם של השחקנים, אבל אם זה ככה וגשם מסכן את שלום השחקנים אז באירופה לא היו משחקים כדורגל", אמר יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס לוואלה!ספורט. "אם הצהובים והאדומים נמחקים אז ההתאחדות חייבת גם לאשר שהמשחק יהיה בדוחא". בסכנין שקלו לאפשר כניסה בחינם לאוהדים, אולם לבסוף החליטו כי מחיר כרטיס יהיה 20 שקלים.

עדכון ראשון: 9:15

המגרש המוצף בעילוט, במשחק בין בני סכנין לבין הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
המגרש המוצף בעילוט, במשחק בין בני סכנין לבין הפועל רמת גן/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully