וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סכנין זועם: "אנחנו השעיר לעזאזל של הליגה"

אבו יונס כעס על הפסקת המשחק: "לא סופרים אותנו". השופט מנשה משיח: "אם היינו ממשיכים, זה היה עוול לכדורגל שלנו"

בבני סכנין הגיבו היום (שבת) בזעם להחלטה של השופט מנשה משיח להפסיק את המשחק שנערך בעילוט בין קבוצתם לבין הפועל רמת גן בדקה ה-39. "אנחנו שעירים לעזאזל", אמר יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס. המשחק בו ריצתה סכנין עונש רדיוס נפתח תחת גשם שוטף, לאחר שהשופט מנשה משיח החליט להוציא אותו לדרך. בדקה ה-39 החליט השופט שלא ניתן להמשיך, לאחר שהכדור כמעט לא זז והמשחק הופסק. המשחק החוזר יתקיים ככל הנראה כבר ביום שלישי הקרוב.

דוברת ההתאחדות מיכל גרונלנד מסרה: "מחר תדון ועדת ליגה וגביע בכל הפרטים הנוגעים למשחק שהופסק. לאחר מכן תצא הודעה מסודרת, כולל מועד קיום המשחק ומיקומו". השאלה כעת היא היכן יתקיים המשחק החוזר. בעילוט, שם נערך המשחק היום או בדוחא, במידש שבהתאחדות יחליטו שסכנין ריצתה את העונש למרות שהמשחק לא הסתיים.

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. קובי אליהו
לא אהב את ההחלטה. אבו יונס/קובי אליהו

"היה גשם סוחף ותנאי המגרש הוחרפו ככל שהדקות עברו", הסביר מנשה משיח את ההחלטה שלו, "לא היו תנאים ספורטיביים וחשבתי רק על בריאות השחקנים. תוך כדי המשחק דיברתי עם הצוות שלי וחשבנו שהיינו צריכים להפסיק עוד לפני כן. רצינו מאוד לקיים את המשחק, כי ידענו מה החשיבות שלו. באנו הנה כדי לסיים את המשחק, אבל מה שמנחה אותי זה בריאות השחקנים ותנאי המגרש. כשאין את זה, שאר המשחקים לא מעניינים אותי. היינו עושים עוול לכדורגל הישראלי אם היינו ממשיכים לשחק".

מוחמד אבו יונס, יושב ראש סכנין, טען כי ההחלטה פוגעת מאוד בקבוצתו: "השופט נענה לדרישה של רמת גן. היו הרבה משחקים שהתקיימו בתנאים קשים, במשחק של קרית שמונה מול מכבי תל אביב ראינו ששחקנים בועטים במים ולא בכדור. השופט מההתחלה לא צריך היה לקיים את המשחק. צריך לזכור שיש לנו הוצאות כספיות, היה לנו עונש רדיוס ואני חושב שהוא חייב להתבטל והמשחק החוזר חייב להתקיים בדוחא. ההרגשה שלנו היא שאנחנו השעיר לעזאזל של הליגה, לא סופרים אותנו".

השופט מנשה משיח לאחר שהפסיק את המשחק בעילוט. אדריאן הרבשטיין
פתח את המשחק ושינה את דעתו. משיח/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין מרקו בלבול נשמע רגוע יותר: "השופט עשה שיקול דעת אבל לדעתי אפשר היה לחכות חמש דקות למחצית ולקבל החלטה. כבר אושרו מגרשים כאלה בעבר, שיחקתי על מגרשים כאלה בתור שחקן. זה חבל מבחינתנו, כי היינו יותר טובים, הגענו להזדמנויות, אבל השופט החליט ואין לנו מה לעשות. אנחנו לא מתעסקים בעייפות או עומס, אין שום תירוצים. מה שההתאחדות תחליט, נקבל. נמשיך בדרך שהתחלנו בחודש האחרון".

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן הודה שדחיית המשחק היא בשורה חיובית עבור קבוצתו התשושה, ששיחקה בחצי גמר הגביע ביום רביעי: "אי אפשר היה לפתח משחק, המגרש הוצף, הגשם התגבר וההחלטה נכונה וצודקת. בריאות השחקנים הייתה בסכנה. ההחלטה היא לא שלנו, אלא של השופט". על העומס: "זה לא ישפיע עלינו ונתכונן בצורה הטובה ביותר. זה ייתן לנו קצת מנוחה ונגיע למשחק הזה מוכנים, לפחות ברמה הפיזית".

המשחק אמנם נדחה, אך כמעט מחצית שלמה שוחקה ובה נפצע קשר האורדונים, אופיר חמו. הקשר סובל ככל הנראה משבר בידו לאחר אחרי שנפגע במהלך המשחק והוא צפוי לעבור מחר בבוקר צילום שיאבחן סופית את חומרת הפציעה, אולם על פי ההערכות נכון לעכשיו הוא סובל משבר בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully