וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרייבורג הפסידה 2:1 לשטוטגרט

גנטנר ואיבישביץ' מנעו מפרייבורג לתפוס את המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. 0:1 לגרויטר פירת בנירנברג

פרייבורג פספסה הערב (ראשון) הזדמנות מצוינת להעפיל למקום הרביעי שמוביל בתום העונה לליגת האלופות אחרי שירדה מנוצחת 2:1 על ידי שטוטגרט מהתחתית שהבטיחה תיאורטית עונה נוספת בבונדסליגה. גרויטר פירת האחרונה נמנעה מירידה כבר הערב, כשניצחה 0:1 בנירנברג ודחתה את הקץ.

ודאד איביסביץ' שחקן שטוטגרט. GettyImages
היו הרבה יותר טובים. ודאד איבישביץ'/GettyImages

שטוטגרט - פרייבורג 1:2

המארחים ידעו שניצחון יבטיח להם עוד עונה בבונדסליגה ומהדקה הראשונה הם עלו נחושים כדי להשלים את המשימה ולרשום ניצחון שני ברציפות אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מנשנגלדבאך. פרייבורג שהתייצבה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל הרצף שלה נקטע והפער שלה משאלקה הרביעית נותר על נקודה כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

בזמן שפרייבורג בעטה שלוש פעמים בלבד למסגרת (פעמיים בדקות האחרונות) במהלך 90 הדקות, שטוטגרט השיגה את הראשון שלה בדקה ה-33 אחרי שמרטין הרניק מצא את כריסטיאן גנטנר שנגח פנימה. תשע דקות לאחר מכן הרניק היה חתום על הבישול השני שלו כשהפעם הוא מצא את ודאד איבישביץ' שבעט פנימה והוציא לאורחים את האוויר. שתי דקות לסיום פרייבורג הצליחה לצמק אחרי שאיבן סנטיני בעט פנימה לאחר בישול של פאלו דיאן.

יוהאנס גייס שחקן גרויטר פירת חוגג. רויטרס
שער בכורה בבונדסליגה. יוהאנס גייס/רויטרס

נירנברג - גרויטר פירת 1:0

נועלת הטבלה שמרה על סיכוי קלוש להימנע מירידה אוטומטית ולהגיע למקום ה-16 המוליך למבחנים, כשהשיגה ניצחון שני בסך הכל ב-2013. נירנברג התייצבה אחרי הרביעייה שספגה בדרבי מבאיירן מינכן, ובדקה ה-27 נכנעה לבעיטה ממרחק של יוהאנס גייס בן ה-19, שחגג שער בכורה בבונדסליגה. גרויטר פירת עם 18 נקודות במקום האחרון כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully