וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סלטיק אלופה, הרטה ברלין עלתה ליגה

כיאל וגרשון לא שותפו ב-1:4 על אינברנס. גם שהר לא שיחק ב-0:1 על סנדהאוזן. קפריסין: ביטון כמעט אלוף, שער לרועי בקל

חובבי הכדורגל הגרמני קיבלו היום (ראשון) חדשות משמחות למדי, כאשר הרטה ברלין הבטיחה את חזרתה לבונדסליגה. המועדון שזכה בשתי אליפויות (בשנות השלושים) ושני גביעי ליגה (בתחילת שנות האלפיים) ניצח היום 0:1 את סנדהאוזן, הגדיל את הפער מהשלישית בטבלה קייזרסלאוטרן ל-14 נקודות והבטיח מעשית את העליה, ארבעה מחזורים לפני תום העונה. בן שהר לא שותף בחגיגה, בעוד את השער היחיד במשחק כבש פייר מישל לאסוגה בדקה ה-85, ונתן את האות ל-52 אלף צופים באצטדיון האולימפי להתחיל בחגיגות.

שחקני הרטה ברלין חוגגים עליית ליגה. GettyImages
חגיגה גדולה. שחקני הרטה, כולל בן שהר, צוהלים אחרי העליה/GettyImages

* חגיגות גדולות היו היום גם בסלטיק פארק, שם הבטיחה סלטיק את האליפות ה-44 בתולדותיה והשניה ברציפות כשהביסה בביתה 1:4 את אינברנס. אחרי מחצית מאופסת, החלו גארי הופר (61, 73) וג'ו לדלי (66) בבליץ שנמשך 12 דקות, ולמעשה סגרו עניין. ג'ורג'יוס סמראס התכבד לשים את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-88, כשגם שער מצמק של רוס דרייפר בתוספת הזמן לא המתיק את הגלולה עבור אינברנס. הקבוצה של ניל לנון הגדילה את הפער ממאת'רוול שבמקום השני ל-15 נקודות, כשבקופה נותרו 12 נקודות בלבד. בירם כיאל בילה את 90 הדקות על הספסל, בעוד רמי גרשון לא היה בסגל.

* אפואל ניקוסיה עשתה צעד נוסף בדרך לזכייה באליפות קפריסין לאחר ניצחון חוץ 0:1 על א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון. שלושה מחזורים לסיום, אפואל מוליכה את הטבלה ביתרון שמונה נקודות. מאורו סרג'יו הפורטוגלי כבש את שער הניצחון בבעיטה חופשית בדקה ה-63. דודו ביטון שיחק 86 דקות במדי המנצחת והיה קרוב לכבוש את השני, אבל גיא חיימוב עצר אותו באחד על אחד.

* בפלייאוף התחתון, אלקי לרנקה קרובה להבטיח את ההישארות אחרי 1:3 בחוץ על סלאמינה. רועי בקל שיחק 56דקות וכבש את השער השני במשחק, מה שהעלה את מאזנו לשלושה שערים העונה. גם ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב ושיחק 80 דקות, כאשר קלאב ברוז' ניצחה 0:2 בחוץ את גנק, אצלה אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-70. קרלוס באקה הקולומביאני כבש את שער בדקה ה-21 וקירב את ברוז' עד כדי נקודה מגנק הרביעית וסטנדרד ליאז' השלישית בטבלת הליגה הבלגית. איידור גודיונסן חתם בדקה ה-89.

* גיא אסולין נכנס בדקה ה-73, אבל לא הצליח למנוע את הפסדה של ראסינג סנטאנדר 1:0 לוויאריאל. בעקבות ההפסד נותרה ראסינג במקום ה-20 ומתחת לקו האדום, בעוד ויאריאל במקום הרביעי המוליך לפלייאוף על העלייה לליגה הספרדית הבכירה.

* דן מורי לא שותף בהפסד ויטסה 2:0 לפיינורד במחזור ה-31 בהולנד. ההפסד העלה את פיינורד למקום השלישי על חשבון ויטסה והיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מאייאקס המוליכה.

סלטיק חוגגת אליפות. GettyImages
תמונה למזכרת. סלטיק חוגגת אליפות מספר 44/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully