וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קליסקי: "זאת הליגה הישראלית שלנו"

21.4.2013 / 13:36

איגוד הכדורסל ערך מסיבת עיתונאים לקראת רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית. רועי חגאי מאמן העונה, בלייזר התגלית

צילום ועריכה: קובי אליהו

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת רבע גמר הפלייאוף, ובמהלכה הכריז על מצטייני העונה הסדירה בליגה הלאומית. מאמן העונה הוא רועי חגאי ממכבי הוד השרון, תגלית העונה עוז בלייזר מהפועל עפולה. חמישיית העונה: בילאל בן וטל דן (עירוני נס ציונה), אבירם זליקוביץ' (עירוני נהריה), עמית תמיר (עירוני רמת גן) ודינמה אודיוקאסה (מכבי הוד השרון).

"בתחילת העונה הקימו את מנהלת הליגה וביקשו שאעמוד בראשה. אבנר פנה אליי וראשי הקבוצות ודירקטוריון המנהלת בחרו בי כיו"ר המנהלת והצבתי לעצמי כמה מטרות", אמר יו"ר מנהלת הליגה משה קליסקי במסיבת העיתונאים, "עשינו בליגה הזאת מהפכה, ומי שעוקב אחרי הליגה הזאת, רואה שזה כמעט שינוי של דור לעומת מה שהיה היום. זאת הליגה הישראלית שלנו, ליגה שרוב השחקנים שמה הם ישראלים. חלקם הגדול צעירים".

משה קליסקי. קובי אליהו
שינויים בליגה. משה קליסקי/קובי אליהו

בנוסף הודיע קליסקי על השינויים בליגה החל מהעונה הבאה: "בכל קבוצה החל מהעונה הבאה יהיו רשומים לפחות חמישה שחקנים ישאלים עד גיל 24. בתיאום עם ליגת העל, נאפשר לשחקנים צעירים עד גיל 22 שרשומים בליגת העל, יהיה להם כרטיס כפול והם יהיו יכולים להיות רשומים גם בקבוצה בליגה הלאומית. אנחנו רוצים לקיים דראפט של האקדמיה בכדרוסל לקבוצות הלאומית. המלצנו להנהלת איגוד הכדורסל החל משנה הבאה, שיעשו שנת יג' באקדמיה, שנת סטז' שכל שחקן לפי דראפט יצטרך לשחק בליגה הלאומית. השנה נקיים את הדראפט עם השחקנים שלא שייכים לליגת העל, או שקבוצות ליגת העל יסכימו לתת להם שנת סטז'. החל משנה הבאה יהיה חובה לרשום זר אחד, עם אפשרות להחתים שני זרים".

מאמן העונה רועי חגאי התייחס ליריבתו ברבע הגמר, אליצור יבנה: "ליבנה יש מאמן מצוין שמכיר את הליגה הרבה מאוד שנים, הוא מהבכירים בארץ, לא רק בליגה השנייה, שחקנים ישראלים עם נסיון וטובים. קבוצה מאומנת, אבל השחקנים שלי יהיו דרוכים מאוד לקראת המשחקים הללו. לא יהיה קל. אני מחנך את השחקנים שלי לנצח, גם בטאקי ובדמקה. בשביל זה אנחנו משחקים. זה יכול לקדם את הקריירה של כולנו, אף אחד לא יודע מי תהיה אלופה עוד חודש. גם בליגת העל מי שלוקחת אליפות לא הולכת ליורוליג, אז למה נלחמים? זה מהות הספורט, אתה חי את החלום. ברגע שאתה פה זה השאיפה והרצון שלך. עם אמונה זה אפשרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
מאמן העונה בלאומית. רועי חגאי/קובי אליהו

עמית תמיר, שיפגוש עם עירוני רמת גן את הפועל עפולה ברבע הגמר, אמר: "אנחנו באמת בכושר מצוין, אבל זה לא מביא אותנו לשום דבר כרגע. התחברנו ולמדנו לשחק ביחד, גם השחקנים הבכירים. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להסתכל בעיניים לכל קבוצה. אין לי שום ציפיות, למדתי לא לצפות לשום דבר בקריירה שלי. אני מתעסק רק בסוף העונה הזאת, בסדרה הזאת ורק אחרי זה נתעסק עם הקיץ".

משחקי רבע הגמר:

עירוני נס ציונה - הפועל גליל עליון
עירוני נהריה - אליצור קרית אתא
מכבי הוד השרון - אליצור יבנה
עירוני רמת גן - הפועל עפולה

דינמה אודיקוסה, בילאל בן, עמית תמיר, טל דן, אבירם זליקוביץ'. קובי אליהו
חמישיית העונה בלאומית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully