וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד מנגה: "אי אפשר היה לשחק בתנאים האלה"

21.4.2013 / 10:17

קשר הפועל רמת גן התייחס לקטיעת המשחק מול סכנין, ונותר אופטימי: "אם ננצח את המשחק החוזר, נישאר בליגה"

בהפועל רמת גן ממתינים להודעת ההתאחדות לגבי מיקומו של המשחק החוזר נגד בני סכנין, שצפוי להיערך ביום שלישי הקרוב. כזכור המשחק הופסק אמש (שבת) בעילוט, בדקה ה-39, לאחר ששופט המשחק מנשה משיח שרק לסיום בשל תנאי המגרש הקשים, שהיו ספוגי מים, לאחר הגשם העז שירד. כעת תצטרך ההתאחדות להחליט האם קיום המשחק אמש בעילוט נחשב בספירת משחקי הרדיוס של סכנין ואז המשחק החוזר ייערך באצטדיון דוחא, או שייתכן וגם המשחק החוזר יתקיים בעילוט.

בהפועל רמת גן קיבלו בשביעות רצון את פסיקתו של השופט מנשה משיח. "מלכתחילה לא ניתן היה לשחק על המגרש בעילוט", אמרו ברמת גן. "המגרש היה ספוג מים, היו שלוליות ענקיות ואי אפשר היה להזיז כלל את הכדור. זה לא כדורגל, זה היה דומה לכדורמים או שחייה. אנחנו לא מבינים על מה מתלוננים בסכנין, לא היתה לנו שום השפעה על הפסקת המשחק. זו החלטה נטו של השופט שהבין שלא ניתן לשחק כדורגל על המגרש הזה", אמרו בקבוצה.

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן בין דיא סבע (מימין), חאלד חלאיילה שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"לא היה אפשר לשחק ככה". מנגה נאבק בשחקני סכנין ובגשם/אדריאן הרבשטיין

דחייתו של המשחק בשלושה ימים העניקה לאורדונים זמן התאוששות נוסף אחרי משחק חצי גמר הגביע, שנערך ביום רביעי שעבר וכעת מקווים במועדון, שהשחקנים יגיעו רעננים למשחק החוזר נגד סכנין.

"זה היה משחק משוגע, אי אפשר היה לשחק במזג האוויר הזה ובתנאי המגרש שנוצרו", אמר הקשר דויד מנגה, בהתייחסו למשחק שהופסק. "אני חושב שהשופט צדק בהחלטה שלו. היה בלתי אפשרי להניע את הכדור או לרוץ איתו, הכל היה מלא בשלוליות. המגרש היה מוצף ואי אפשר לשחק ככה".

הקשר הצרפתי התייחס להפסקת המשחק וההשפעה על עייפות השחקנים: "זה קורה לפעמים, אבל אנחנו מקצועניים, נצטרך להיות חזקים ולעבוד שוב למשחק הקרוב. יהיו לנו מספר ימים להתאושש ונגיע מוכנים לחלוטין למשחק החוזר. אם נבוא אגרסיביים, עם בטחון עצמי, אני מאמין שנוכל לנצח את המשחק החוזר". מנגה נשאל האם לאור תוצאות השבת הוא חושב שקבוצתו יכולה להישאר בליגה וענה חד משמעית: "אני חושב שכן. אם ננצח את סכנין, נצליח להישאר בליגה".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן עם השופט מנשה משיח. אדריאן הרבשטיין
"החלטה מוצדקת". אלי כהן עם מנשה משיח/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully