וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדי קאניו שוב משתולל: "האווירה הרימה אותנו"

סנדרלנד עם עוד ניצחון בדרך להישארות, די קאניו מסופק: "חשוב לגרום גאווה לאוהדים". ק.פ.ר כבר משלימה עם הירידה

ספורט 2

פאולו די קאניו ממשיך להצעיד את סנדרלנד להישארות בפרמיירליג. במשחק הראשון שלו כמאמן די קאניו ספג הפסד לצ'לסי, אבל לאחר מכן הוליך את סנדרלנד ל-0:3 ענק בדרבי על ניוקאסל (ניצחון ראשון זה 13 שנה בסט. ג'יימס פארק) ואתמול ל-0:1 יקר על אברטון. קבוצתו רחוקה 6 נקודות מהקו האדום, אבל די קאניו לא רגוע.

"זה עדיין לא גמור, בכל שבוע משתנות ההערכות לגבי מי תרד ליגה", אמר המאמן האיטלקי, ששוב השתולל על הקווים אחרי השערים של חניכיו, "עשינו צעד חשוב קדימה, אבל העבודה טרם נסתיימה".

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו חוגג. רויטרס
הצגה על הקווים. די קאניו/רויטרס

"אני שמח בשביל השחקנים", אמר די קאניו, "הם נותנים הכל על המגרש, ואני לא יכול לבקש יותר. אפשר להרגיש את האווירה פה באצטדיון, זה מרים כל שחקן ושחקן. אצטדיון האור חייב להפוך למבצר שלנו. אנחנו חייבים להיות פה תמיד במיטבנו. הענקנו היום רגעי אושר לאוהדים. עשינו אותם גאים, וזה משמח אותי יותר מהכל".

* קווינס פארק ריינג'רס הפסידה 2:0 לסטוק, ועם פער 10 נקודות מאסטון וילה שבמקום ה-17 כשנותרו 12 נקודות בקופה, בקבוצה מודים שהמאבק כמעט כמור. "זה נראה בלתי אפשרי", אמר הארי רדנאפ, שפתח דווקא טוב את הקדנציה שלו, אבל לא הצליח לעשות את הנס, "עבדנו קשה, נתנו הכל, אבל היו חסרים לנו אדל טארבט ואנדרוס טאונסנד, ולא היה מי שיכבוש. זה קשה, אבל אלה החיים, לא תמיד כיף. גם אעזוב את ק.פ.ר, זה לא שאלך לשחק גולף כל היום".

צפו בכל תקצירי הליגה האנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully