וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין הפועל אילת לברק נתניה נדחה ביממה

21.4.2013 / 9:19

לאחר שהשביתה בנתב"ג יצאה לדרך, נדחה המשחק ליום שני (19:40), כדי לתת לקבוצה מעיר היהלומים זמן להתכונן כראוי

השביתות לא מפסיקות לפגוע בליגת העל. לאחר שנגמרה שביתת שחקני הליגה, כי שביתת עובדי חברות התעופה הישראליות שיצאה לדרך הבוקר (ראשון), ושגרמה לביטולים רבים של טיסות, דחתה המשחק בין הפועל אילת לברק נתניה ב-24 שעות. מנהלת הליגה עשתה מאמצים להטיס את נתניה במוצאי שבת, אולם בעקבות דרישת הקבוצה לא לחלל את השבת, ואי יכולת הקבוצה להתאמן ביום שבת, הקבוצה לא יכלה לצאת במוצאי שבת דרומה בטיסה לאילת.

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. מגד גוזני
ישחק ביום שני? דני פרנקו/מגד גוזני

אתמול הוציאה המנהלת הודעה רשמית בנושא: "המנהלת מקבלת את עמדת הקבוצה מנתניה כי נסיעה לעיר אילת שאורכת כחמש שעות ביום המשחק, ואי היכולת לערוך אימון בוקר כנהוג בליגה מקצוענית מאלצים את הקבוצה לא להגיע בשיא המוכנות למשחק ליגה חשוב, במסגרת משחקי ההכרעה בליגת העל. אי לכך במידה ותחל שביתה בחבורת התעופה, יתקיים משחק הליגה בין הפועל פתאל אילת לגרינטופס נתניה ביום ב' בשעה 19:40 כאשר שחקני גרינטופס נתניה יירדו ביום א' באוטובוס לעיר אילת, ילונו את הלילה שם וישחקו כאמור ביום ב' את משחק הליגה".

בניגוד למשחק הזה, משחקה של הפועל אילת נגד הפועל ירושלים ביום רביעי לא יידחה ביממה, בשל העובדה שמלחה תפוס ביום חמישי. המשחק בין אילת לנתניה משמעותי מאוד למאבקים בצמרת ליגת העל מאחר ואילת העפילה בתום המחזור הקודם אל המקום השני, שמבטיח ביתיות ברבע וחצי גמר הפלייאוף, ונתניה נלחמת על המקום הרביעי, בו היא נמצאת כעת, עם הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון.

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
קיבל את עמדת נתניה. שמואל פרנקל/קובי אליהו

עדכון ראשון: 20/4 22:12

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully