וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון: "עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה"

20.4.2013 / 21:26

גלבוע/גליל תפגוש את לבסקי סופיה בגמר הליגה הבלקנית (א', 20:45, ONE) במטרה לשמור על התואר מהעונה שעברה

הפועל גלבוע/גליל עליון תפגוש מחר (ראשון) את לבסקי סופיה בגמר הליגה הבלקנית, שייערך בעיר סמוקוב בבולגריה (20:45, שידור ישיר בערוץ ONE). הקבוצה של ליאור ליובין הגיעה לגמר לאחר שגברה אמש 76:85 על קומנובו המקדונית ואילו לבסקי ניצחה בדרבי הבולגרי את רילסקי ספורטיסט סמוקוב 74:84 במשחק שנערך לאחר מכן. משחק הגמר יהווה שחזור מדויק של מעמד הגמר מהעונה שעברה בגן נר, אז זכתה גלבוע/גליל להניף את גביע הליגה הבלקנית.

עידו קוז'יקרו שחקן גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
יכולים לשחזר? גלבוע/גליל חוגגת בעונה שעברה/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו פוגשים יריבה מצוינת", אמר המאמן ליאור ליובין לקראת ההתמודדות, "פגשנו אותם פעמיים במהלך השנה הנוכחית ובגמר בשנה שעברה. אנחנו ברגעי הכנה אחרונים, כדי להגיע הכי מוכנים למשחק. נשקיע את כל המאמצים כדי לחזור עם תואר, שאנחנו רוצים להגן עליו ולייצג את המדינה והאזור שלנו בכבוד". הפורוורד עמית שמחון הוסיף: "אנחנו מרגישים ממש מוכנים לקראת מחר. עבדנו קשה במשך כל העונה על מנת להגיע לרגע הזה. מאוד מקווים לשוב עם הגביע אל הגלבוע".

לבסקי סופיה מדורגת שנייה בליגה הבולגרית עם מאזן 4:22, אחרי האלופה הנצחית אקדמיק סופיה. מאמן הקבוצה הוא קוסטנטין פפאזוב שמדריך חבורה מקומית מוכשרת מאוד בתוספת שלושה זרים סרבים: הגארדים נמנייה פרוטיץ' ומרקו מרינוביץ' והסנטר מלאדן פנטיץ'. כאמור, שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה במסגרת הליגה הבלקנית, כשכל קבוצה ניצחה פעם אחת. בסופיה ניצחו הבולגרים 79:87 ובגן נר ניצחה גלבוע/גליל 70:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully