וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: נבחרת ישראל הביסה את דנמרק 3:46

1,000 צופים חזו בהישג מצוין נוסף של הנבחרת של רענן פן, שמחצה את הדנים וסיימה את הסיבוב הראשון במאזן מושלם

נבחרת ישראל בראגבי הביסה הערב (שבת) את נבחרת דנמרק 3:46 ותקעה יתד חזק בראשות הבית. 1,000 אוהדים הגיע לוינגייט על אף מזג האוויר הסוער, וחזו באחד המשחקים הטובים ביותר של הנבחרת, שסיימה במאזן מושלם את הסיבוב הראשון בבית 2B, עם 19 נקודות מתוך 20 אפשריות, והיא מועמדת חזקה לעליית דרג נוסף בעונה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במעמד צד אחד. ישראל מול דנמרק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנבחרת הישראלית התיישבה על קו הטריי הדני, והפעילה לחץ כבד על מנת לשבור את הגנת האורחים. הנקודות הראשונות היו של ויטאלי פרימק, הבועט של ישראל, שבדקה ה-12 העלה את הנבחרת ליתרון 0:3. בדקה ה-20 הגיע הטריי הישראלי הראשון. פריצה של הקו הישראלי הביאה לטריי של יוני רדשקוביץ. המרה מוצלחת של פרימק הביאה ליתרון 0:10 לישראל. הנבחרת הדנית צמצמה עם בעיטת עונשין בדקה ה-15 (3:10), אבל הנבחרת הישראלית לא הרפתה. בדקה ה-20 האח הגדול מודי רדשקוביץ הצטרף לחגיגה. טריי מרהיב, לאחר לחץ חלוצים העלה את הנבחרת הישראלית ליתרון 3:17. עוד טריי של איתן המפריז רגע לפני השריקה למחצית קבע 3:24.

השיטפון הישראלי המשיך גם במחצית השנייה. סטאס גורטובוי, מתן ברוש, יונתן קפלן וגיא מטיסיס הצטרפו לחגיגה. יחד עם בעיטות המרה מוצלחות של ויטאלי פרימק, קבעו השחקנים בכחול לבן את תוצאת המשחק על 3:46 ענק לנבחרת ישראל, מקום ראשון בבית הישראלי ומסר ברור אחד – הרוגבי הישראלי באירופה ובגדול. בעוד כחודש תתקיים בישראל אליפות אירופה לרוגבי שביעיות. אחרי הצהרת הכוונות הישראלית של השבועיים האחרונים הנבחרת הישראלית היא אחת מהמועמדות להעפלה לדרג העליון באירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק מצוין שלו. יוני רדשקוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully