וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לשפונגין בתיקו של אומוניה

המגן ספג צהוב ב-0:0 במשחק הצמרת מול אנורתוזיס, במדיה שיחק משה אוחיון 12 דקות, בעוד ברק יצחקי הפצוע לא שותף

המחזור השלישי בפלייאוף העליון של הליגה הקפריסאית יצא לדרך היום (שבת) עם מפגש בין שני שגרירים, כאשר אנורתוזיס פמגוסטה סיימה ב-0:0 מול אומוניה ניקוסיה.

משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-78 במדי אנורתוזיס, אותה כזכור עזב לאחרונה המאמן רוני לוי. ברק יצחקי הפצוע לא שיחק במדי המארחת. אצל האורחים מניקוסיה, יובל שפונגין השלים 90 דקות ואף ספג צהוב בדקה ה-22 לאחר תפיסה בחולצתו של דן אלקסה הרומני. אוהד לויטה לא שותף באומוניה.

בעקבות חלוקת הנקודות, שתי הקבוצות נותרו במקומן, אנורתוזיס שנייה עם 62 נקודות ואומוניה שלישית עם 60, כאשר כרגע הן במקומות המובילים לאירופה, אולם א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון רודפת אחריהן. התוצאה משרתת בעיקר את המוליכה אפואל ניקוסיה, שממשיכה להתקרב לאליפות.

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה (ימין) מול דושאן שבנטו שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
המאבק על אירופה נמשך. שפונגין/רויטרס

בהמשך:

* רועי דיין נכנס בדקה ה-74, אך לא הצליח להושיע את בירסחוט והיא הפסידה 2:1 בברוז' לסרקל. בעקבות ההפסד, שהיה השלישי ברציפות של בירסחוט ליריבה בפלייאוף הירידה, הקבוצה של דיין קרובה לירידה. דור מלול לא היה בסגל.

* מוחמד גדיר וברק בדש נותרו על הספסל של בוורן, שסיימה ב-0:0 עם שרלרואה. גל שיש לא היה בסגל בוורן, מתן אוחיון לא היה בסגל שרלרואה.

* מאור בוזגלו לא היה בסגל סטנדרד ליאז' שהובסה 4:1 בחוץ מול לוקרן.

* שלומי ארבייטמן לא היה בסגל מונס, שגברה 1:2 על קורטרייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully