וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: מכת חיסורים אצל הירוקים

פיליאבסקי, צוצאליץ', שיימן, ידין ואנדלובו ייעדרו בגלל פציעות והרחקות (א', 20:00, ספ'2). הרפקה ויצחק בחוד הזהובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ומכבי חיפה נפגשו 108 פעמים בליגה עד כה. הירוקים מובילים בפער ענק במאזן הניצחונות, 22:60. 26 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהזהובים מארחים, לעומת זאת, חיפה מובילה רק 16:22 בניצחונות, כאשר 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* למכבי חיפה עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון בבלומפילד. הניצחון הלפני אחרון שלה במגרש היפואי היה נגד בני יהודה, במחזור הרביעי של עונת 2010/11, 2:3.

* בחמשת המשחקים בבלומפילד העונה מכבי חיפה ספגה תשעה שערים. ביתר 26 המשחקים היא ספגה רק 15.

* בני יהודה שיחקה עד כה תשע פעמים ב-21/4 והיא מאוד סימטרית: שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

אדם הרפקה ושחקני בני יהודה חוגגים שער מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בני יהודה תשמח לשמור על הבצורת החיפאית בבלומפילד/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הכתומים יודעים שהמקום השלישי יעניק העונה את הכרטיס לאירופה וזאת בשל העובדה שמכבי חיפה הודחה מגביע המדינה, וכעת המקום הרביעי כבר לא יעניק את הכרטיס הנכסף.

הקבוצה ערכה בשבת את האימון המסכם והמאמן דרור קשטן, שלא כהרגלו, לא תרגל את ההרכב הפותח למשחק. רפי דהן צפוי לשוב להרכב ויפתח במקומו של סתיו פיניש בקישור האחורי. ננאד מרינקוביץ' ונס זמיר אמורים לפתוח גם הם, כאשר אדם הרפקה וגיל יצחק הצעיר צפויים לפתוח בחוד.

מכבי חיפה:

לרשות אריק בנאדו יעמוד סגל חסר מאוד, שמושפע בעיקר מפצועים אבל גם מהרחקות. אמיר אדרי, אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן ואביחי ידין עדיין פצועים, טאלב טואטחה בטיפולים באיטליה, אדין צוצאליץ' ודינו אנדלובו מורחקים. ידין סובל מדלקת בברך ובשלב זה אינו זקוק לניתוח, אך ייתכן שההערכה תשתנה. אריק בנאדו מתכוון להמשיך עם אוראל דגני כמגן שמאלי, מה שיצר מצב שאין לו אף בלם נוסף בסגל. עאיד חבשי הצעיר, בלם הנוער, צפוי לשחק עם דקל קינן.

קינן מתקרב לחתימה במכבי חיפה, לאחר שסוכנו שוחח עם הנהלת הקבוצה פעם נוספת והצדדים קבעו להיפגש בקרוב. שכרו של קינן מוערך בכ-200 אלף דולר לעונה. חיפה תאיץ בשבועיים הקרובים את ההכנות לעונה הבאה. סוכן השחקנים פיני זהבי התבקש לסייע לקבוצה במציאת שחקני חיזוק.

בנושא אחר: מכבי חיפה בירכה הערב את המתעמל אלכס שטילוב על זכייתו במדליית הזהב באליפות אירופה. הספונסר של שטילוב הוא נשיא המועדון, יעקב שחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה דקל קינן מול שחקן הפועל תל אביב עדן שרם. ברני ארדוב
שותף חדש במרכז ההגנה. דקל קינן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה: רפי דהן

הקשר שהושאל ממכבי תל אביב, עושה בדרך כלל עבודה טובה במרכז המגרש, ומול חיפה תהיה לו משימה לא פשוטה בעצירת חוליית הקישור הירוקה. אם דהן ואיבשקביצ'יוס יצליחו להחזיק את מרכז המגרש, בני יהודה תוכל להשאיר את הנקודות אצלה.


מכבי חיפה: ויאם עמאשה

ניתוח מעמיק על הקריירה של החלוץ בשנים האחרונות מצביע גם העונה על תמונה מוכרת לחלוץ: רגעים נפלאים שמעמידים אותו בשורה אחת עם החלוצים הגדולים בליגה והפוגות שגורמות לו להיעלם מהתודעה. ויאם עמאשה של המחזורים האחרונים לא מסוגל לעצור כדור, הוא לא חד מספיק ולא מוכיח שמגיע לו לצאת לאירופה. איפה החלוץ שכולנו מכירים?

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. טל לוי
מכבי חיפה מחכה לראות אותו יציב. ויאם עמאשה/טל לוי

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, איציק עזוז, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, נס זמיר, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה, גיל יצחק.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עודד אלקיים, עאיד חבשי, דקל קינן, אוראל דגני, גוסטבו בוקולי (לירוי צעירי), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully