וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את מילאן

שער של ארתורו וידאל בפנדל (57) העניק לגברת הזקנה שלוש נקודות חשובות. הפער מנאפולי השנייה צמח ל-11 נקודות

המחזור ה-33 באיטליה ננעל הלילה (ראשון) עם המשחק הענק בין יובנטוס המוליכה למילאן השלישית. בסיומו של מותחן בטורניר ניצחה יובה 0:1 בזכות שער בפנדל של ארתורו וידאל, וכבר יכולה לגעת באליפות ה-29 בתולדותיה.

יובה החזירה את הפער מנאפולי השנייה ל-11 נקודות, אחרי שזו השיגה ניצחון דרמטי, 2:3 על קליארי בזכות שער ניצחון של לורנצו אינסינייה המחליף בתוספת הזמן. מילאן רחוקה כעת שבע נקודות מהמקום השני ומקדימה בנקודה בלבד את פיורנטינה הרביעית. המחזור החל עם משחקה של אינטר שלמרות הרכב חסר מאוד, גברה 0:1 על פארמה ועלתה זמנית למקום החמישי בטבלה.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
עונה חלומית שלו. ארתורו וידאל חוגג אחרי הפנדל/רויטרס

יובנטוס - מילאן 0:1

המפגש בין שתי הענקיות של הכדורגל הבטיח הרבה וקיים מעט, אך השורה התחתונה היא החשובה: יובנטוס מנצחת 0:1 ומגדילה את הפער בפסגה מנאפולי ל-11 נקודות כשנותרו 15 נקודות בלבד בקופה. יובה לא הציגה משחק גדול אך שער של וידאל בפנדל בדקה ה-57 העניק לה שלוש נקודות יקרות מפז והיא יכולה להתכונן לחגיגות האליפות ה-29 בתולדותיה. מילאן מנגד, ספגה מכה כואבת בעיקר בקשר לסיכוייה להשיג את המקום השני שמקנה כרטיס אוטמטי לליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר גם המקום השלישי אינו מובטח אחרי שפיורנטינה ניצחה מוקדם יותר וצימקה את הפער ממילאן לנקודה בלבד.

יובנטוס פתחה את המשחק בצורה טובה וכבר בדקה השביעית היה אנדראה פירלו קרוב מאוד לכבוש כשבעיטה חופשית שלו פגעה בשחקן הגנה, הטעתה את כריסטיאן אביאטי שבקושי רב הצליח להדוף. בדקה ה-15 אביאטי סיים את המשחק בעקבות מתיחה ומרקו אמליה החליפו בין הקורות של מילאן.

יובה פתחה חזק את המחצית השנייה בדקה ה-57 נשבר הקרח. אנדראה פירלו שלח בכדור עומק נפלא את קוג'ו אסמואה, שעבר את השוער המחליף מרקו אמליה, שנאלץ להכשילו ברחבה. השופט הורה לפנדל, אותו בעט ללא דופי ארתורו וידאל פנימה. 0:1 ליובנטוס. הפסד ראשון למילאן ב-2013.

גוראן פאנדב שחקן נאפולי. AP
ניצחון דרמטי. גוראן פאנדב/AP

אינטר - פארמה 0:1

בעיצומה של עונה קשה ומייגעת, אינטר קיוותה למצוא נחמה קטנה בגביע האיטלקי, אך גם שם נחלה מפלה בסוף השבוע כשהודחה לאחר הפסד לרומא. עם הרכב תלאים התייצבה החבורה של אנדראה סטרמאצ'יוני למשחק שהיה יכול לסתום את הגולל באופן סופי על סיכוייה להשיג מקום באירופה בעונה הבאה, ועד הדקה ה-83 היה נראה שגם חלום הבלהות הזה מתגשם סופית ורשמית. אך אז הגיע תומאסו רוקי הוותיק, כבש והשאיר את התקוות הללו בחיים. הנראזורי הדרדרו עד למקום השמיני, אך הצליחו להשיג ניצחון בשיניים שמעלה אות לפחות זמנית למקום החמישי.

הנראזורי התייצבו בסגל חסר מאוד וללא אסטבן קמביאסו ופרדי גוארין הפצועים, ורשמו ניצחון רביעי בלבד בליגה האיטלקית מאז תחילת 2013. היא נראתה לא טוב במשך שלבים רבים במשחק ומיעטה לסכן את השער, אך אז, כאמור, הגיעה הדקה ה-83. ג'ונתן מסר לרוקי כדור, והאחרון בעט מתוך הרחבה כדור שמירנטה הדף לשערו הוא.

נאפולי - קליארי 2:3

כשהיא בפיגור של 11 נקודות אחרי יובנטוס המוליכה והאלופה, נאפולי המארחת קיוותה להשיג ניצחון ולצמק לפחות זמנית את הפער מהפסגה לשמונה נקודות, כאשר ליובה מצפה משחק צמרת לא פשוט מול מילאן השלישית, אבל המשחק הזה היה לא פשוט עבורה והיא השיגה את הניצחון אחרי סיומת דרמטית במיוחד.

המשחק החל רע מאוד מבחינתה של הקבוצה מדרום איטליה, שנקלעה לפיגור כבר בדקה ה-18. ויקטור איברבו היה זה שכבש בבעיטה מקצה הרחבה אחרי הרחקה לא טובה של אדינסון קבאני לכדור קרן שהוגבה לרחבה. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, חזרה נאפולי למשחק משער עצמי אומלל של דוידה אסטורי. המגן דחק לשערו הוא בעיטה שנבעטה על ידי אדינסון קבאני. השער הזה עורר שערוריה גדולה לאחר שבשלב הראשון הוא נפסל בטענה לנבדל. אולם, אחרי התייעצות ארוכה של השופט עם הקוון כשברקע מחאתם הרועמת של אנשי נאפולי, אושר השער ובצדק.

בדקה ה-64 הושלם המהפך בזכות שער של מי אם לא אדינסון קבאני, הכוכב הגדול של הנאפוליטנים. פאולו קנבארו הקפטן עלה לכדור נייח ובעט מ-16 מטרים, שוער קליארי הדף לא טוב וקבאני היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה. גמור? לא אם תשאלו את מרקו סאו שכבש שער שוויון נהדר כשהשתלט על כדור בתוך הרחבה עם הגב אל השער ותוך כדי סיבוב בעט לחיבורי הקורות. עמוק בתוספת הזמן הגיע שער הניצחון הדרמטי של לורנצו אינסינייה, החלוץ הצעיר שנכנס כמחליף בדקה ה-78. אינסינייה קיבל כדור כ-18 מטרים משערה של קליארי ותוך כדי סיבוב בעט לחיבורים. 2:3 דרמטי לנאפולי בסיום.

כאמור, הניצחון של נאפולי העלה את מאזנה ל-66 נקודות והיא רחוקה כעת שמונה נקודות מיובה המוליכה עם משחק הודף ושבע נקודות ממילאן השלישי שתפגוש את יובה מאוחר יותר הערב. קליארי העשירית איבדה עניין בליגה.

שחקן אינטר תומאסו רוקי חוגג. GettyImages
ניצחון לא קל. רוקי חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

קטאניה - פאלרמו 1:1
לקטאניה: פאבלו בריינטוס (69), לפאלרמו: יוסיפ איליצ'יץ' (90)

רומא - פסקארה 1:1
לרומא: מתיאה דסטרו (51). לפסקארה: ג'אנלוקה קפרארי (14)

פיורנטינה - טורינו 3:4
לפיורנטינה: חואן קוארדדו (8), אלברטו אקווילאני (16), אדם ליאיץ' (33), רומולו (86). לטורינו: פאולו ברטו (45), מריו סנטנה (56), אלסיו צ'רצ'י (77)

בולוניה - סמפדוריה 1:1
לבולוניה: אלברטו ג'ילארדינו (24). לסמפדוריה: ג'אנלוקה סאנסונה (59)

סיינה - קייבו 1:0
לקייבו: סרג'יו פליסייר (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully