וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב גברה על הפועל ראשון לציון

הצהובים השיגו ניצחון ענק במחזור סיום העונה, 24:33 וסיימו במקום השני על חשבון האדומים. מכבי ראשל"צ הסתפקה בתיקו

מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הראשונה בכדוריד נערך הערב (שישי) ובסיומו נקבעו כל סדרות רבע גמר הפלייאוף. מכבי תל אביב, שניצחה בקרב ישיר על המקום השני את הפועל ראשון לציון 24:33, תפגוש בדרבי את אס"א. האלופה מכבי ראשון לציון תתמודד עם רמת השרון, שהפתיעה אותה עם תיקו 23:23 בחוץ. הפועל ראשון לציון תפגוש את רחובות ובני הרצליה את קרית מוצקין. בבית התחתון ישחקו נס ציונה, ארזים רמת גן, סביון וקרית אונו, כאשר שתי קבוצות ירדו (ארזים כבר ירדה, אחת נוספת תצטרף אליה) וקבוצה נוספת תלך למבחנים מול הפועל רמת גן מליגת המשנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוביל ניצחון קריטי. ראשיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 24:33

משחק השיא של הצהובים העונה ואולי בכלל בשנים האחרונות הגיע בתיזמון מושלם והבטיח להם את המקום השני במאבק ישיר מול האדומים. מעל כולם הצטיין השוער זנגה ג'ורג'ביץ', כאשר 12 שחקנים כובשים לקבוצה של אבי רש, אחד מהם הוא השוער עצמו, עם שער נדיר ממגרש שלם. במקרה של מפגש בפלייאוף בין הקבוצות, הביתיות תהיה של התל אביבים והמשחק הזה הוכיח את חשיבותה. דויד ראשיץ' הוביל את המנצחת עם תשעה שערים, בויאן בוטוליה כבש שבעה לראשון.

מכבי ראשון לציון - רמת השרון 23:23

הפתעה במחזור הסיום, בו איבדה האלופה נקודות בפעם השניי בלבד העונה, לאחר שטונדיי עבדול ראשיד השווה. שתי הקבוצות ייפגשו שוב ביום שני לפתיחת רבע גמר הפלייאוף ורמת השרון תקווה שוב להדהים. פיליפ מריאן כבש שישה לראשון, עבדול ראשיד שבעה לרמת השרון.

אס"א תל אביב - קרית מוצקין 19:31

אס"א נשארה בליגה בשבוע שעבר וכעת השתחלה לפלייאוף עם ניצחון יפה, שהושג בזכות לא מעט שחקני נוער שזכו לדקות. מוצקין, שפתחה את הליגה נהדר, מסיימת באכזבה.

קרית אונו - בני הרצליה 27:23

המשחק נפתח בשליטה מלאה של האורחים, אך הפך לצמוד וקרית אונו עלתה כבר ל-15:18. הרצליה שוב רצה, קבעה 22:25 וניצחה אחרי שלושה הפסדים רצופים. קרית אונו מתקרבת לירידה ללאומית.

ארזים רמת גן - נס ציונה 42:17

משחק חד צדדי בו צברה נס ציונה נקודות חשובות לקראת הבית התחתון והתקרבה להישרדות. שתי הקבוצות ייפגשו שוב במחזור הראשון של הבית התחתון ורמת גן המפורקת רק רוצה שהסיוט ייגמר.

סביון - רחובות 27:35

גם לסביון, כמו לנס ציונה, 16 נקודות ושתיהן ילחמו עד לרגע האחרון על מנת להימנע ממשחקי המבחן. רגע מדאיג אירע במהלך ההתמודדות הזו, כאשר השופט הבינלאומי יורם פרץ נפגע מכדור בראשו והמשחק הופסק עד להתאוששותו.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully