וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נדאל שרד את רבע הגמר

הספרדי (3), שלא הפסיד בנסיכות כבר עשור, גבר בקושי על דימיטרוב 2:6, 6:2, 4:6 ויפגוש את צונגה. דג'וקוביץ' עלה

עשר שנים חלפו מאז הפערם האחרונה בה הפסיד רפאל נדאל בטורניר מונטה קרלו. הוא זכה בשמונה תארים בזמן הזה ושלט ללא עוררין בטורניר הנערך בעיר היפהפייה השוכנת בנסיכות מונאקו.

הרצף המדהים הזה היה כל כך קרוב להישבר היום (שישי) ברבע הגמר מול גריגור דימיטרוב הבולגרי, שכמעט הימם את השור ממאיורקה. אבל נדאל התעורר רגע לפני שהבלגן נהיה באמת רציני וניצח 2:6, 6:2, 4:6 כדי לעלות לחצי הגמר, אחרי 129 דקות מתישות במיוחד.

הספרדי, המדורג 3 בטורניר, התקשה להתמודד מול הפצצות של דימיטרוב, ששלח שמונה אייסים. למזלו, הניסיון שלו עשה את העבודה ושבירה במצב קריטי של 4:4 במערכה השלישית הספיקה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Lionel Cironneau, AP
שרד, בקושי רב. נדאל/AP, Lionel Cironneau

בחצי הגמר יפגוש נדאל את ג'ו וילפריד צונגה, שעלה לראשונה בקריירה לחצי הגמר אחרי שניצח 6:2, 3:6, 4:6 את סטניסלס ואוורינקה. השוויצרי דווקא ניצח בקלות במערכה הראשונה וקיווה להמשיך ביכולת המצוינת שהציג בניצחון המפתיע על אנדי מארי בסיבוב הקודם, אלא שצונגה הגיב במשחק אגרסיבי וניצל את הזדמנויות השבירה מול יריב האימונים שלו. הצרפתי המדורג חמישי עלה לחצי גמר של טורניר מאסטרס לראשונה מאז הזכייה בטורניר פריס הביתי ב-2011.

פאביו פוניני האיטלקי, המדורג 32 בעולם, המשיך את השבוע החלומי שלו והעפיל לארבעת הגדולים של הטורניר היוקרתי, חצי גמר ראשון שלו במאסטרס, עם 6:7 (0), 2:6 מוחץ על רישאר גאסקה הצרפתי. את תמונת חצי הגמר השלים המדורג ראשון בעולם וכמובן שגם בטורניר, נובאק דג'וקוביץ', שגבר על ירקו ניימינן הפיני 4:6, 3:6 בשעה ו-17 דקות. נולה, שסובל מפציעה בירך והיה חלש מאוד מול מונאקו בסיבוב הקודם, אותו צלח בקושי רב, נראה הרבה יותר חד הפעם וינסה לעלות לגמר שני ברציפות ושלישי בסך הכול בטורניר.

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
עבר את המכשול הקבוע. ג'ו ווילפריד צונגה בטירוף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully