וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אודינזה ניצחה 0:1 את לאציו

שער נהדר של אנטוניו די נטאלה בדקה ה-19 קירב את הזברטה למקום באירופה. בתחתית, גנואה ואטאלנטה סיימו ב-1:1

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית עומד בסימן הקרב הגדול בין האלופה שבדרך יובנטוס למילאן הבלתי מנוצחת בליגה ב-2013. זה יהיה המשחק שינעל את המחזור ביום ראשון, אבל עוד קודם לכן, בשבת, אודינזה ניצחה 0:1 במשחק צמרת חשוב את לאציו ואילו בתחתית, גנואה נותרה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 ביתי מול אטאלנטה.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. GettyImages
אי אפשר לעצור אותו. די נטאלה/GettyImages

אודינזה - לאציו 0:1

ניצחון חשוב לזברטה בקרב על המקום באירופה בעונה הבאה והם עולים, לפחות זמנית למקום השישי בטבלה על חשבון הקבוצה מהבירה. שש שנים לא ניצחה לאציו את אודינזה בחוץ וגם הפעם זה לא קרה, כאשר מי שהכריע את המשחק היה, איך לא, אנטוניו די נטאלה. חלוץ העל של אודינזה חזר מהשעייה בגין כרטיסים צהובים ובדקה ה-19 התעופף נהדר להגבהה של גבריאל סילבה ומתוך הרחבה שלח חצי מספרת יפהפייה וקטלנית אל הפינה, כדי לכבוש את השער היחיד במשחק. הביאנקוצ'לסטי יצטרכו כנראה לנצח את היריבה העירונית רומא בגמר הגביע כדי להגיע העונה לאירופה והם סגרו משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון, בעוד אודינזה מנצחת מחזור שלישי ברציפות ונכנסת לעניינים בדיוק במאני טיים.

גנואה - אטאלנטה 1:1

המארחים שוב לא הצליחו לתפקד תחת הלחץ במראסי הביתי, רשמו משחק שמיני ללא ניצחון ונותרו מתחת לקו האדום כשנותרו להם רק חמישה משחקים לסיום העונה. גנואה הופיעה ללא חואן מנואל ורגאס ומרקו בוריילו המוצהבים, אבל המחליף של החלוץ הבכיר נתן תקווה בפתיחה. אנטוניו פלורו פלורס העלה את גנואה ליתרון כבר בדקה השישית, אלא שהשמחה הופסקה בחלוף שתי דקות עם שוויון של המגן כריסטיאנו דל גרוסו. המארחים לא הצליחו להשיג שער נוסף ובמאזנם כעת 29 נקודות במקום ה-18 המוביל לליגה השנייה.

אנטוניו פלורו פלורס שחקן גנואה. GettyImages
עשה את שלו, אבל גנואה שוב פישלה. אנטוניו פלורו פלורס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully