וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-אשדוד: הזר החשוד ברצח שוחרר ממעצר בית

ככל הנראה לא יוגש נגדו כתב אישום והוא יעזוב בשבוע הבא לארצו. צ'ראן יחליף את סבע בהרכב (ש', 19:15, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי נתניה ואשדוד נפגשו 42 פעמים בליגה הראשונה. אשדוד מובילה 17:18 בניצחונות, רק שבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשנתניה מארחת, אשדוד מנצחת כל משחק רביעי (חמישה מ-20). לנתניה 11 ניצחונות בבית ויש עוד ארבע תוצאות תיקו.

* תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו, ואשדוד מובילה 4:5 בניצחונות האלה.

* הניצחון האחרון של אשדוד בנתניה היה בנובמבר 2009. עידן שריקי כבש את השער היחיד במשחק.

* אשדוד היא הקבוצה האחרונה שהפסידה בנתניה העונה. זה קרה במחזור ה-18.

* 12 משחקים חלפו מאז המפגש הקודם בין נתניה ואשדוד. נתניה צברה רק 10 נקודות מ-36 אפשריות. אשדוד לא הרשימה יותר, ויש לה 13 נקודות באותו פרק זמן.

לאתר דריבליסט

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח בנתניה, מרץ 2013. דרור עינב
יעזוב בשבוע הבא? השחקן החשוד/דרור עינב

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

שחקנה הזר של מכבי נתניה שחשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'קול שוחרר ממעצר הבית וככל הנראה לא יוגש נגדו כתב אישום והוא ינוקה מכל חשד כשאנשי המועדון והשחקן עצמו מקווים שהוא יוכל לחזור למולדתו כבר בימים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במשטרה לא התכוונו לבקש הארכת מעצר נוספת ולמעשה סיימו את כל פעולות החקירה כשגם בפרקליטות נוטים שלא להגיש כתב אישום והשחקן יוכל לחזור כבר בשבוע הבא לארצו.

"השחקן אכן שוחרר ממעצר בית", אישר גורם בכיר במשטרה. "צו איסור היציאה שלו מישראל יוסר להערכתי כבר בימים הקרובים". בכל מקרה השחקן לא צפוי לחזור לנתניה מבחינה מקצועית, ולאחר שיוסר צו איסור היציאה מהארץ הוא יעזוב את ישראל. גם במשפחה של השחקן חגגו את דבר השחרור שלו כשאחייניתו פרסמה היום בדף הפייסבוק שלה "הוא חף מפשע!! אוהבים ומחכים לך. חבר הפליל אותו והאשים אותו אבל הוא חף מפשע".

בינתיים בצד המקצועי בנתניה קיימת דריכות מאוד גדולה לקראת המשחק, כשקבוצה יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון משמעותה איבוד כמעט כל סיכוי להישאר בליגה. בנתניה דווקא חוששים מהדיבורים על כך שאשדוד לא תתאמץ וראובן עטר ביקש מחניכיו לא להתייחס ולהגיע למשחק דרוכים. "דווקא בגלל הדיבורים השחקנים של אשדוד ירצו להוכיח את ההיפך", אמר שחקן בנתניה. "לנו זה לא משנה כי המשחק תלוי בנו. אנחנו חייבים להיות יותר ממוקדים ופחות לחוצים".

אחמד סבע הפצוע ייעדר כשדרגאן צ'ראן צפוי להחליף אותו בחוד. יוסי שבחון יחזור להרכב בעוד עומר צלישר עלול לתפוס את עמדת המגן הימני במקומו של עמית שומוביץ'.

מ.ס. אשדוד:

בקבוצה סופרים את הדקות עד לסיום העונה ורוצים לסגור כבר את אחת העונות הכי מאכזבות שחווה המועדון. אשדוד הבטיחה את הישארותה ותנסה כעת להוכיח שהיא יודעת לשחק בספורטיביות, כאשר הקבוצות המעורבות בקרב על הירידה ישחקו נגדה בשלושת מחזורי הסיום. המאמן יוסי מזרחי, שיעזוב בסיום העונה, יערוך מספר שינויים בהרכב בעקבות חסרונם של אמיר בן שמעון ובנצי מושל, שירדו לקבוצת הנוער, שתשחק מחר נגד בני יהודה ברבע גמר גביע המדינה. בן בוטבול צפוי לפתוח בעקבות חסרונו של מיקי סירושטן הפצוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צריך להוכיח שהוא יכול להסתדר גם בלי בנין. צ'ראן/ברני ארדוב

יעמוד למבחן

דרגאן צ'ראן: מכבי נתניה

הסרבי שבחודש האחרון חלה נסיגה בכושרו היה המצטיין של נתניה העונה ולמעשה מלבד אחמד סבע הוא היחיד שהוכיח שהוא יכול לכבוש ולייצר מצבים. במשחק הכי חשוב של נתניה העונה הוא יצטרך להוכיח שיש על מי לסמוך, להוציא לפועל את המצבים ולהראות שגם בלי טל בנין על הקווים הוא עדיין אחד השחקנים הכי חשובים של הקבוצה.

מ.ס. אשדוד: סטפן שצ'פוביץ'

בימים בהם מכבי חיפה משוועת לחלוץ הסרבי יודע שסיומת טובה שלו במחזורים שנותרו עשויה להעניק לו מקום בסגל הירוקים בעונה הבאה. שצ'פוביץ' כבר הוכיח העונה את יכולת ההבקעה שלו ואם יעשה זאת שוב בשבת, הוא יכול לחרוץ את דינה של נתניה שנאבקת על חייה בליגה.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר צלישר (עמית שומוביץ'), ברונו פיניירו, עמרי בן הרוש, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, יוסי שבחון, פיראס מוגרבי, עלי חטיב (עומר פרץ), דרגאן צ'ראן.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, בן בוטבול, רחמים צ'קול, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully