וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל רמת גן: "לא פחות חשוב מגמר גביע"

האורדונים מוכנים לקרב התחתית הקריטי בעילוט (ש', 19:15, פריצות בספ'1). סכנין עם חיסורים רבים, כליבאת חוזר להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני סכנין והפועל רמת גן נפגשו 7 פעמים בליגת העל והמספרים מאוזנים: כל קבוצה ניצחה את השנייה 3 פעמים, ועוד משחק אחד נגמר בתיקו.

* סכנין היא הקבוצה היחידה שהפסידה להפועל רמת גן פעמיים העונה.

* בני סכנין לא ניצחה ויתרה מכך - לא כבשה שער זכות בחמשת משחקי הבית שלה ב-2013.

* שני המשחקים שנערכו העונה במגרש בעילוט – פעמיים באירוח בני סכנין – נגמרו ללא שערים.

לאתר דריבליסט

רן יצחק שחקן הפועל רמת גן חוגג עם דויד מנגה. ברני ארדוב
ניצחו את סכנין פעמיים העונה. הפועל רמת גן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה התעסקו אתמול בעיקר בנעשה בבית הדין, שהטיל על הקבוצה עונש של 7,500 שקלים בגין ביזוי ההמנון במשחק מול בית"ר. בהנהלה זועמים על ההחלטה כשהכעס מתווסף לתלונות הנהלת סכנין על כך שהקבוצה תארח רק משחק אחד במגרש הביתי בדוחא במסגרת הפלייאוף התחתון.

בצד המקצועי המאמן מרקו בלבול ביקש מחניכיו להתנתק מכל הדברים מסביב ולהגיע מחר נחושים ומרוכזים למשחק מול הפועל רמת גן. בסכנין יודעים שהפסד יוריד אותם מתחת לקו האדום ואף עלול לדרדר אותם עד למקום האחרון, מקום ממנו הקבוצה תתקשה לחזור ולהישאר בליגה. "זה משחק של להיות או לחדול", אמר שחקן בקבוצה. "רמת גן קבוצה נהדרת, וראינו את זה בגביע, אבל אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח. אנחנו מקווים שהרבה קהל יגיע". במשטרה נערכים לעימותים בין אוהדי סכנין לאוהדים של אחי נצרת, שעשויים להגיע למגרש בעילוט, אך בסכנין מקווים שהקהל יגיע בהמוניו ויתרכז רק בעידוד הקבוצה כדי לדחוף את השחקנים לניצחון החשוב.

אם לא די לבלבול במכת הפציעות שכוללת את אלכסנדר דוידוב, ג'קו עראפת ועלא אבו סלאח שצפוי לפתוח אך לא כשיר במאת האחוזים, המאמן של סכנין ייאלץ להסתדר גם בלי הבלם עידן ויצמן שנמצא בכושר מצוין. ויצמן, כידוע, נמצא במערכת יחסים בעייתית עם הקהל שמגדף אותו בשבועות האחרונים, דבר שקומם דווקא את השחקנים מהמגזר הערבי שמחשיבים את ויצמן לבן בית. כעת, כשהבלם ייעדר בגלל צהובים, יהיה מעניין לראות את הקבוצה ואת חוליית ההגנה מסתדרת בלעדיו.

פיטר אמבמבה יחזור להרכב לצד אבו סלאח, כשהשחקן החשוב יותר שיחזור הוא מוחמד כליבאת עליו בונים בסכנין מאוד. בלבול מתלבט מאוד בין באסם גנאים לבין אימורו לוקמן בעמדת הקשר האחורי ואף שוחח עם שניהם היום וביקש מהם להגיע מוכנים.

הפועל רמת גן:

אחרי שהעפילה שלשום לגמר גביע המדינה, תנסה הקבוצה להמשיך במומנטום החיובי במשחק בו היא חייבת לנצח בכדי להישאר בחיים במאבקי התחתית בליגת העל. לאנשי רמת גן ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון נגד סכנין, תחרוץ ככל הנראה את דינה של הקבוצה.

השחקנים של המאמן אלי כהן קיימו היום את האימון המסכם, כאשר החשש הוא שהעייפות היא זו שתכריע בסופו של דבר. מלבד הקשר מיכאל זנדברג הפצוע, יעמוד סגל מלא לרשות המאמן. הקבוצה תצא בשבת בבוקר לבית מלון בעכו, שם תשהה עד מועד המשחק.

החלוץ רן יצחק התייחס למשחק ואמר: ?היה לנו ניצחון גדול בגביע השבוע, אבל זה כבר מאחורינו. אנחנו מודעים למצב הלא טוב שלנו בליגה, אז שמחנו באותו הערב וכבר למחרת חזרנו לעניינים ולעבודה הקשה כי אנחנו מגיעים למשחק עם הגב לקיר. אלי ושאר הצוות המקצועי דאגו גם כן להוריד אותנו לקרקע ולהכין אותנו הכי טוב שאפשר למשחק, שהוא גמר גביע לא פחות חשוב מזה שיגיע בתחילת מאי".

יצחק התייחס ליריבה ואמר: "אנחנו מאוד מכבדים את היריבה. סכנין קבוצה טובה והיא תבוא גם כן להילחם על הנקודות כי גם היא כמונו מסובכת בתחתית, אבל אני מקווה שהניצחון בגביע ייתן לנו ביטחון וידחוף אותנו קדימה במשחק מחר?.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שופט הכדורגל איתן תבריזי לצד שחקן בני סכנין, עלא אבו סלאח. אדריאן הרבשטיין
ישחק למרות הפציעה. עלא אבו סלאח/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד כליבאת

החלוץ שנמצא בכושר הטוב ביותר בקבוצה העונה חוזר מהשעיה ובסכנין בונים עליו שיוביל את החלק ההתקפי. מול ההגנה החלשה של הפועל רמת גן, כליבאת צריך להביא את היכולות שלו לידי ביטוי כדי לנצח עבור סכנין את המשחק ולשלוח עוד איתות למאמן מכבי חיפה אריק בנאדו ששווה להחזיר אותו בעונה הבאה.

הפועל רמת גן: דויד מנגה

רמת גן הגיעה למאני טיים של העונה וזה הזמן שמנגה ישחזר את היכולת הטובה שלו מתחילת העונה, זו שגרמה לקבוצות הצמרת בליגה לחזר אחריו לעונה הבאה. מנגה הוא שחקן שיכול לגמור משחק בהברקה אישית אחת ובקבוצה משוועים לשער שלו שיכול להעניק מנת חמצן חשובה בקרבות התחתית.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
עוד איתות לבנאדו? מוחמד כליבאת/קובי אליהו

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה, אדיר טובול, באסם גנאים (אימורו לוקמן), חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, דיא סבע, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, ישראל זגורי, דויד מנגה, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully