וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר זכתה באליפות המדינה

הקבוצה מהצפון השלימה 0:3 בסדרת הגמר מול מכבי תל אביב (1:3 במערכות). זכתה באליפות עשירית, וראשונה זה עשור

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יבגני גרצנשטיין

אחרי עשור ארוך בו ירדה מגדולתה, נפגעה כלכלית והצליחה להשתקם - הפועל מטה אשר זכתה הערב (חמישי) באליפות המדינה בכדורעף בפעם העשירית בתולדותיה. הקיבוצניקים שימחו את אוהדיהם באולם בנעמן כשהשלימו 0:3 חלק בסדרת הגמר מול מכבי תל אביב, שנפרדה מהתואר אחרי חמש שנים רצופות. מטה אשר/עכו השלימה בכך דאבל בעונה נפלאה. אחרי הניצחון המשכנע במשחק הראשון והקאמבק במשחק החוץ, מטה אשר עשתה זאת הפעם עם 1:3 במערכות (25:27, 25:12, 16:25 ו-16:25) ושימחה את 1,500 האוהדים באדום.

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
אליפות אחרי עשור יבש. שחקני מטה אשר חוגגים/אדריאן הרבשטיין

המערכה הראשונה הייתה מותחת מאוד. מטה אשר כבר ברחה ל-7:14 ונראתה בדרך הבטוחה ליתרון במשחק, אבל הצהובים ביצעו חזרה מהירה, השוו ואף תפסו את ההובלה עם 21:22 בזכות חסימה של סילבה. הכרעה לא הושגה, עד שמצב של 25:25 ליקטה מטה אשר את הנקודות וסיימה עם 25:27 את המערכה הראשונה. למרות זאת, המומנטום נע לעבר מכבי תל אביב, שבמערכה השנייה דהרה ל-5:13. היא לא נתנה למטה אשר סיכוי לחזור וסיימה עם 12:25 כדי להשוות את מאזן המערכות ל-1:1.

במערכה השלישית קיבלנו מטה אשר משופרת. שחקניו של נועם כץ חזרו בכוחות מחודשים, מרסלו סאקי וגיא בן גל השיגו נקודות בהתקפה והאדומים ברחו ל-7:16. הפולני סבסטיאן פחרז רשם נקודה 11 במשחק ומטה אשר סיימה את המערכה עם 16:25. הכל היה מוכן למערכת האליפות, ומטה אשר לא נתנה להזדמנות לחמוק מבין ידיה. האוהדים כבר החלו בחגיגות לאורך המערכה האחרונה, ובסיומה עם ניצחון 16:25 גם נפתחו השמפניות. המהפך הושלם: יש אלופה חדשה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרסלו סאקי שחקן הפועל מטה אשר מנחית מול סנדרו סילבה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לקחו רק מערכה אחת. סנדרו סילבה ומכבי תל אביב מתגוננים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מטה אשר/עכו, נועם כץ, חגג את הזכייה בדאבל ושבירת ההגמוניה של מכבי תל אביב: "כולם אמרו שמכבי תשלוט כל זמן שהיא תרצה. אמרו לי 'תוותרו, אין מה להשקיע', אבל לא ויתרנו וזו דוגמה לאנשים בבית - שאסור לוותר על חלומות. אנחנו מועצה של כדורעף, אבל אפשר לעשות את זה בכל הארץ ולא רק אצלנו. כל הכבוד לקהל ולשחקנים שלי. לא נתנו לנו צ'אנס לזכות אפילו בתואר אחד העונה".

מאמן מכבי תל אביב, זוהר בר נצר, נפרד מהתואר בו החזיקה קבוצתו בחמש השנים האחרונות: "מאוד קשה להפסיד אליפות אחרי שמתרגלים לקחת אותה. צריך להסיר את הכובע בפני מטה אשר, הם נתנו עונה מדהימה וזכו בצדק. עשינו טעויות, גם אני בתואר מאמן עשיתי טעויות. אנחנו צריכים שכל המערכת של מכבי תתגייס כדי להחזיר את האליפות לתל אביב כי השנתיים האחרונות היו מאוד קשות".

נועם כץ מאמן הפועל מטה אשר. אדריאן הרבשטיין
אמרו לו לוותר, הוא הראה שאפשר גם אחרת. נועם כץ/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל מטה אשר מקניטים את מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא שכחו גם להקניט. אוהדי מטה אשר מודים לריאל מדריד/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל מטה אשר. אדריאן הרבשטיין
הליגה שוב אדומה. אוהדי מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully