וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט פוטר מקליבלנד קאבלירס

המאמן נשלח הביתה אחרי שלוש עונות ו-27.8 אחוזי הצלחה, הנמוכים בהיסטוריה. קולינס עזב את תפקיד המאמן בסיקסרס

ביירון סקוט פוטר היום (חמישי) מתפקידו כמאמן קליבלנד קאבלירס. שחקן העבר בן ה-52 קיבל את משרת האימון ביולי 2010, ימים ספורים לפני העזיבה הצפויה של לברון ג'יימס למיאמי. הוא הופקד על בניית הקבוצה מחדש, אך הקאבס לא הראו שיפור משמעותי והדרגתי.

בשלוש העונות שלו בקבוצה (אחת מהן מקוצרת) הקבוצה רשמה מאזן של 64 ניצחונות ו-166 הפסדים ופספסה כמובן את העלייה לפלייאוף. אחוזי ההצלחה שלו, 27.8, הם הנמוכים ביותר בין כל מאמני הפרנצ'ייז לאורך ההיסטוריה (מינימום עונה אחת על הקווים). בשבועיים האחרונים גברו ההערכות שהוא יפוטר וכך אכן קרה.

בשלוש העונות של סקוט על הקווים קליבלנד לא עלתה מעל המקום ה-27 בספיגת נקודות ולמרות שהיחסים בינו לבין כוכב הקבוצה קיירי אירווינג נחשבים לקרובים, שחקן בקבוצה אמר לאחרונה: "הם קרובים, אבל הם לא מחוברים. אני לא חושב שקיירי יהיה שבור אם סקוט יפוטר".

סקוט זכה כשחקן בשלוש אליפויות עם לוס אנג'לס לייקרס ואחרי שפרש זכה בתואר "מאמן השנה" ב-2007/8 כשהוא הדריך את ניו אורלינס הורנטס. הוא אימן את ניו ג'רזי נטס בשנים 2000-2004, עמד על הקווים של ההורנטס בשנים 2004-2009 ובהמשך כאמור הגיע לאוהיו.

עוד בליגת הכדורסל הטובה בעולם: דאג קולינס עזב את תפקידו כמאמן פילדלפיה 76', אבל הוא יישאר בארגון בתפקיד של יועץ. לקולינס נותרה שנה אחת בחוזהו שבמסגרתו הוא מרוויח 4.5 מיליון דולר לעונה, אבל אחרי עונה מאכזבת שהתחילה עם הרבה ציפיות והסתיימה עם מאזן 48:34 וללא מקום בפלייאוף, הוא והבעלים ג'וש האריס קיבלו החלטה על שינוי תפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully