וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את פנאתינייקוס והשוותה ל-2:2

כשהיא בפיגור 2:1, ברצלונה התייצבה מול פנאתינייקוס ו-18 אלף האוהדים שלה באואקה וגברה עליה 60:70. שתי הקבוצות תפגשנה למשחק חמישי ומכריע בשבוע הבא בברצלונה ומבחינת אוהדי הכדורסל אין סוף ראוי יותר לסדרת הצלבה כל כך מותחת וייצרית

AP

ברצלונה התעלמה הערב (חמישי) מ-18 אלף אוהדים שיצרו אווירה פרטיזנית באולם אואקה באתונה וגברה על פנאתינייקוס 60:70 כדי להשוות את סדרת ההצלבה ביניהן ביורוליג ל-2:2. זה היה אגב, הניצחון הכי גבוה בסדרה עד עכשיו. שתי האימפריות האירופאיות, שסידרו לאוהדי הכדורסל האירופאי סדרה נפלאה עד עכשיו, תפגשנה למשחק של להיות או לחדול ביום חמישי הבא בברצלונה. המנצחת תמצא את עצמה בפיינל פור של היורוליג.

שחקן פנאתינייקוס, דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן ברצלונה, מרסליניו הוארטס. GettyImages
מפגש אחרון בהחלט בשבוע הבא. הוארטס ודיאמנטידיס שלא קלע הערב אפילו נקודה אחת/GettyImages

ברצלונה שלטה במשחק לאורך מרבית המחצית הראשונה, הובילה לכל אורכה, אבל השליכה והחטיאה שלשות ולמרות שכבר פתחה פער של 11 נקודות (27:16), היא פספסה הזדמנות לברוח. מנגד רוב השחקנים הירוקים התקשו לייצר נקודות ומי שהשאיר את פאו בתמונה היה סופוקליס שחורציאניטיס, שקלע 11 נקודות במחצית הראשונה.

הרבע השלישי דמה בצורה מפתיעה לראשון. ברצלונה שוב פתחה מבערים, פנאתינייקוס שוב התקשתה מאוד בהתקפה (דיאמנטידיס סיים את הערב ללא נקודות) ואחרי 10 דקות נהדרות בעיקר של אנטה טומיץ', האורחים פתחו פער מבטיח של 13 נקודות בכניסה ל-10 הדקות האחרונות. ברבע האחרון חואן קרלוס נבארו לקח אחריות וקלע שלוש שלשות בדיוק ברגעים הנכונים, ברצלונה לא נתנה לפאו להתקרב ובסיום ניצחה 60:70.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי פנאתינייקוס בכדורסל. GettyImages
דחיפה של 18 אלף אוהדים לא סייעה לירוקים/GettyImages

רבע 1

הדקות הראשונות של המשחק סיפרו על מאבק עבי בשר בין סופוקליס שחורציאניטיס מצד אחד לניית'ן ג'וואי בצד השני, אבל האוסטרלי קיבל גם עזרה מהחברים וברצלונה פתחה היטב ועלתה ל-4:11. פאו ניסתה לחזור, אבל הקטלאנים הגיבו בנקודות בכל פעם שהם ספגו וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 10:20.

רבע 2

פאו ניסתה לחזור בתחילת הרבע השני, אבל המשיכה להתקשות לייצר נקודות ושלשה של שרונאס יאסיקביצ'יוס העלתה את האורחים ל-14:25. במצב של 16:27 לברצלונה, היוונים יצאו לריצת 0:7 וחזרו למשחק ובסיום המחצית זה 27:31 לבארסה.

שחקן פנאתינייקוס, סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן ברצלונה, אנטה טומיץ'. GettyImages
היחיד שתיפקד בהתקפה היוונית במחצית הראשונה. שחורציאניטיס/GettyImages

רבע 3

פנאתינייקוס כבר הורידה למינוס שתיים עם תחילת המחצית השנייה, אבל דקות טובות של אנטה טומיץ' בהתקפה החזירו את ברצלונה ל-11 הבדל (31:42). פאו המשיכה להחטיא ולאבד, הוארטס קלע מחוץ לקשת, טומיץ' המשיך לצלוף מקרוב ובארסה עלתה ליתרון שיא של 35:51, בדרך ל-38:51 אחרי 30 דקות.

רבע 4

חואן קרלוס נבארו וארזם לורבק פתחו את הרבע האחרון עם שתי שלשות מהירות והקפיצו את ברצלונה לפלוס 17. בשלב הזה פנאתינייקוס התעוררה וריצת 3:12 קירבה אותה ל-60:52, אבל נבארו צלף פעמיים נוספות מחוץ לקשת, העלה ל-52:66 וסגר סיפור. בסיום 60:70.

שחקן ברצלונה בכדורסל, חואן קרלוס נבארו. AP
הבטיח את הניצחון ברבע האחרון. נבארו/AP

קלעו לפנאתינייקוס: מייקל בראמוס 15, סופוקליס שחורציאניטיס 13 (ב-12 וחצי דקות משחק), סטפן לאזמה 12 ו-12 ריבאונדים, יונאס מאצ'יוליס 11, רוקו אוקיץ' וג'יימס גיסט 4 כ"א, קוסטאס צרצאריס 1, דימיטריס דיאמנטידיס 0 (0מ-5 מהשדה) ו-6 אסיסטים.

קלעו לברצלונה: חואן קרלוס נבארו 17 (3 מ-7 ל-3), אנטה טומיץ' 16, מרסליניו הוארטס 10, ארזם לורבק 8, ניית'ן ג'וואי 7, ג'ו אינגלס ושרונאס יאסיקביצ'יוס 5 כ"א, אלכס אברינס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully