וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע

משחק עלייה לבן שהר והרטה, משחק הכתרה לכיאל וגרשון בסלטיק, ביטון מתקרב לאליפות ומי עשוי לרדת כבר השבוע?

יום שישי - 19.4

* 16:00: סוף השבוע של השגרירים ייפתח ברוסיה עם ביברס נאתכו ורובין קאזאן שיוצאים לפגוש את אמקאר פרם מהתחתית בניסיון להתקרב למקום שמבטיח כרטיס לאירופה.

* 22:00: אחרי הניצחון הדרמטי על סלטה ויגו, דודו אוואט, תומר חמד ומאיורקה מארחים את ראיו וייקאנו בעוד קרב גורלי במאבק ההישרדות.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
יחברו ניצחון שני ברציפות? חמד/רויטרס

יום שבת - 20.4

* 17:00: ק.פ.ר של טל בן חיים עשויה לרדת באופן סופי אם תפסיד במגרשה לסטוק. במקביל, סוונסי של איתי שכטר מארחת במשחק מרכז טבלה את סאותהמפטון.

* 17:00: אנורתוזיס של ברק יצחקי (בספק) ומשה אוחיון מקבלת הזדמנות אחרונה לשוב למאבק האליפות במשחק הביתי מול אומוניה. יובל שפונגין צפוי לפתוח, אוהד לויטה לא.

* 19:00: המחזור הרביעי בפלייאוף העליון בבלגיה כשסטנדרד ליאז' השנייה, כנראה ללא מאור בוזגלו שנדחק הצידה בשל סירובו להאריך חוזה, תתארח אצל לוקרן.

* 21:00: מחזור רביעי גם בפלייאוף האמצעי בבלגיה. בוורן של גל שיש, ברק בדש ומוחמד גדיר תארח את שרלרואה של מתן אוחיון. במקביל, מונס של שלומי ארבייטמן פוגשת במגרשה את קורטרייק. בפלייאוף התחתון, הזדמנות אחרונה לבירסחוט של רועי דיין ודור מלול לשרוד במשחק הרביעי בסדרה מול סרקל ברוז'.

שחקן ק.פ.ר, טל בן חיים. GettyImages
הפסד עשוי לסגור את הסיפור. בן חיים/GettyImages

יום ראשון - 21.4

* 14:30: הרטה ברלין של בן שהר תבטיח את עלייתה לבונדסליגה אם תנצח במגרשה את סנדהאוזן מהמקום הלפני אחרון. החלוץ הישראלי מקווה לחזור לסגל וליטול חלק בחגיגה.

* 14:45: חגיגה גדולה בפארקהד כאשר סלטיק של בירם כיאל ורמי גרשון זקוקה לנקודה ביתית בלבד מול אינברנס כדי לזכות באליפות רשמית.

* 17:00: אחרי ההדחה מהגביע, א.א.ק לרנקה, רן בן שמעון וגיא חיימוב ינסו להשיג את המקום השלישי ויארחו את המוליכה אפואל ניקוסיה והחלוץ דודו ביטון. במקביל בפלייאוף התחתון אלקי לרנקה של ניסו קפילוטו ורועי בקל מתארחת אצל סלאמינה בניסיון להבטיח סופית את ההישארות.

* 17:30: ויטסה של דן מורי תתארח אצל פיינורד בקרב על המקום השני בהולנד.

* 18:00: המחזור ה-33 בליג 1: ולנסיין של מאור מליקסון, שהתקרבה לתחתית בתקופה האחרונה, יוצאת למשחק חוץ מול ריימס. במקביל, טולוז מארחת את לוריין. עדן בן בסט המתאושש מפציעה עדיין בספק.

* 18:00: צ'לסי שנאבקת על המקום השלישי יוצאת למשחק חות באנפילד מול ליברפול. יוסי בניון יזכה לקבל דקות מול האקסית?

* 19:00: דרבי ישראלי בבלגיה בו יארחו אליניב ברדה וגנק את ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' במשחק צמרת חם.

* 20:00: ישראלי נוסף שנמצא במאבק הישרדות בספרד הוא גיא אסולין שייצא עם סנטאנדר למשחק חוץ קשה אצל ויאריאל.

בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
יש חגיגה. שהר/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully