וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "הגענו לפיינל פור כדי להגן על התואר"

18.4.2013 / 16:35

מאמן גלבוע/גליל מתרגש מחצי גמר הפיינל פור בליגה הבלקנית בבולגריה והמשחק נגד קומונובו ממקדוניה (18:00, ONE)

הפועל גלבוע/גליל תפגוש מחר (שישי) את קבוצת KK קומנובו המקדונית במסגרת הפיינל פור של הליגה הבלקנית בסמוקוב, בולגריה (18:00, שידור ישיר בערוץ ONE). הקבוצה של ליאור ליובין סיימה את העונה הסדירה במקום השני עם ארבעה הפסדים, כשבמפגשים הישירים מול הקבוצה ממקדוניה היא ניצחה 61:81 בגן נר, והפסידה 74:66 בקומנובו. כזכור, גלבוע/גליל היא מחזיקת התואר מהעונה שעברה לאחר שניצחה את לבסקי סופיה בגמר בגן נר. במשחק השני בפיינל פור ייערך דרבי בולגרי בין לבסקי סופיה לרילסקי ספורטיסט סמוקוב.

מאמן הפועל גלבוע/גליל ליאור ליובין. קובי אליהו
"המפעל הזה תרם לנו רבות העונה, ואנו גאים על ההשתתפות בו". ליובין/קובי אליהו

"הגענו לפיינל פור כדי להגן על התואר מהעונה החולפת", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין לקראת המשחק. המאמן, שישתתף הערב במסיבת עיתונאים מיוחדת לפני האירוע הוסיף: "אין דבר נפלא יותר מבחינת שחקן מאשר לשחק על תואר. העובדה שהפסדנו לכל אחת מהקבוצות המשתתפות במעמד הזה, מעידה על כך שזה לא יהיה קל, ומצד שני זה מביא את השחקנים עם רמת דריכות גבוהה. המפעל הזה תרם לנו רבות העונה, ואנו גאים על ההשתתפות בו".

הקפטן דגן יבזורי הוסיף: "שנה שנייה ברציפות אנחנו בפיינל פור ואנחנו מגיעים במטרה על להגן על התואר שכולם ודאי ירצו לחטוף לנו. המורל הוא גבוה, אנחנו מגובשים ומקווים שתהיה המשכיות לתקופה הטובה שבה אנו נמצאים".

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו מגובשים ומקווים שתהיה המשכיות לתקופה הטובה שבה אנו נמצאים". דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

קומונובו, המדורגת במקום החמישי בליגה המקומית, היא קבוצה ששיחקה ביגוסלביה ואחר כך במקדוניה עד לשנת 2003, התפרקה, וקמה מחדש בשנים האחרונות והעונה אף העפילה לגמר הגביע המקדוני. את הקבוצה מדריך ליוביסלב לוקוביץ' המקומי, ומלבד סגל מקדוני מוכשר נמצאים שלושה שחקנים זרים - הפורוורד האמריקאי אנתוני לי-אינגרם שהגיע מאומוניה ניקוסיה, והסרבים דיאן מיחיץ ואורס לוקוביץ הענק (2.12) שמוביל את הקבוצה במפעל עם 16.2 נקודות ו-11.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully