וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: מארי הובס והודח, דג'וקוביץ' עלה

ואוורינקה מחץ את מארי 1:6, 2:6 תוך 58 דקות, נולה עבר את מונאקו. פוניני הדיח את ברדיך, נדאל דילג מול קולשרייבר

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. Clive Brunskill, GettyImages
אכזבה. מארי/GettyImages, Clive Brunskill

שתי הפתעות גדולות נרשמו הבוקר (חמישי) במסגרת טורניר מונטה קרלו היוקרתי (סך פרסים 2.6 מיליון יורו) במסגרת סבב מאסטרס 1000. סטניסלס ואוורינקה גבר על המדורג שני בעולם אנדי מארי, כשהביס אותו תוך פחות משעה 1:6, 2:6.

ואוורינקה (המדורג 17 בעולם), שכבר העפיל השנה לגמר בטורניר על חימר (בואנוס איירס), נראה בכושר מצוין מול יריבו הבריטי. הוא לא איבד את ההגשה שלו ולו לפעם אחת, בעוד מארי איבד חמישה מתוך שמונה משחקוני הגשה ועשה 24 שגיאות לא מחויבויות.

הסקוטי, שבשנה שעברה הגיע לחצי הגמר במונאקו, צפוי לאבד נקודות, ואולי גם את המקום השני בעולם. מארי לא ניצח את השוויצרי על חימר בשלושת המפגשים ביניהם (המאזן הוא עדיין 5:98 למארי), והיום זכה ב-31 נקודות בלבד מתוך 87 במפגש.

הטניסאי האיטלקי פביו פוניני. Clive Brunskill, GettyImages
איזה יום יפה. פנוניני/GettyImages, Clive Brunskill

תומאס ברדיך, המדורג 6 בעולם (ו-4 בטורניר), הודח בשמינית הגמר, כשהפסיד 6:4, 6:2 לפביו פוניני האיטלקי (32 בעולם). במצב של שוויון 4:4 הצ'כי איבד את ההגשה במשחקון מכריע, ואחרי שהפסיד בארבעה מתוך תשעת משחקוני ההגשה שלו, מצא את עצמו מודח מוקדם מהצפוי. בסיבוב הבא יפגוש את רשארד גאסקה, שניצח 5:7, 4:6 את מארין צ'יליץ' הקרואטי.

מי שרשם יום עבודה קצר באצטדיון המרכזי היה רפאל נדאל (3 בטורניר), שניצח את פיליפ קולשרייבר הגרמני 2:6, 4:6. נדאל, שמכוון לזכייה תשיעית ברציפות בטורניר מונטה קרלו, יתמודד ברבע הגמר נגד גריגור דימיטרוב הבולגרי, שניצח היום את פלוריאן מאייר הגרמני 2:6, 4:6.

בהמשך, נובאק דג'וקוביץ' שיחזר את הצעדים שלו מיום רביעי, אז הוא גבר על מיכאיל יוז'ני הרוסי. גם במשחק שלו נגד חואן מונאקו הסרבי הפסיד במערכה הראשונה, אבל גם הפעם הוא חזר לניצחון, 6:4, 2:6, 2:6 בסיום. דג'וקוביץ' יפגוש בשלב הבא את ירקו ניימינן, שניצח את חואן מרטין דל פוטרו (5) 4:6, 7:6, 4:6.

גם ג'ו ווילפרד צונגה (8 בעולם, 6 בטורניר) דהר לרבע הגמר, אחרי שהביס בפחות משעה את יורגן מלצר (36 בעולם) האוסטרי 3:6, 0:6. כעת צונגה מחכה ברבע הגמר לסטניסלס ואוורינקה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רפאל נדאל. AP
יום קצר בעבודה. רפאל נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully