וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עמותת האוהדים השלימה עם עזיבת גאידמק

18.4.2013 / 22:17

בעקבות רצון הבעלים להתנתק, הודיעה העמותה: "נסייע לגיוס בעלים חדש". מקורבי טביב: "לא תהיה עסקה אם שחקנים יעזבו"

הפגישה אתמול בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לאלי טביב וההתקדמות במשא ומתן לרכישת הקבוצה הפכו לשיחת היום בבית"ר ירושלים.

גם עמותת אוהדי בית"ר ירושלים קיימה הערב ישיבה כדי לדון בנושא, ובעקבותיה פרסמה את ההודעה הבאה: "לאור הודעתו של בעלי המועדון, מר ארקדי גאידמק, על כך שהוא מתנתק מהמועדון, עמותת האוהדים תסייע בגיוס בעלים חדש אשר יעניק יציבות ופתרון ארוך טווח. אנו בטוחים שאוהדי בית"ר יתגייסו פעם נוספת להצלת המועדון ובכך נוכל לסייע למו"מ המתנהל בימים אלו להבשלה לכדי חתימת הסכם. מעבר לכך, עמותת האוהדים קוראת למר אלי טביב ולמר ניר ברקת לפעול במהרה לסיום הסאגה על מנת להוציא את בית"ר ירושלים לדרך חדשה".

שחקנים בקבוצה שאבו הבוקר (חמישי) אופטימיות ואמרו: "נקווה שזה יקרה. כששומעים את הדיבורים של ארקדי על כך שאין לו מחוייבות בזמן שאנחנו לא מקבלים משכורות מבינים שהגיע הזמן לבעלים חדש. חברי העמותה יוותרו על הסעיף או לא, ארקדי היה צריך כבעל בית להיות אחראי לעובדים שלו ולפחות לדאוג למשכורות, אבל כנראה שכבר לא אכפת לו".

על טביב אמרו: "האנשים שלו מדברים עם שחקנים, חשוב להם ששחקנים יישארו כאן ורואים שיש להם תכניות אמיתיות לקידום בית"ר. נקווה באמת שזה ייסגר וכולם יירתמו לעזור לו כי במצב הנוכחי אי אפשר להמשיך, זה עניין של זמן עד שכולם יעזבו כאן".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
"רואים שלאנשלים שלו יש תכניות אמיתיות לקידום בית"ר". טביב/קובי אליהו

גם בסביבת טביב שומרים על אופטימיות זהירה ואומרים: "אין ספק שיש התקדמות ורצון אמיתי להעביר את הקבוצה אבל הדברים חייבים להיסגר מהר. אם שחקנים בכירים יעזבו לא בטוח שתהיה עסקה. יש לחץ של זמן ואין פה מקום למשחקים, הדברים צריכים להיסגר מיידית".

עם כל האופטימיות, יש מספר מכשולים עד להשלמת העסקה. המכשול הראשון הוא כמובן האישור של ראש העיר כי אכן הצליח לגייס סכום של 3-4 מיליון שקל ויחד עם זאת יבנה מתווה לפיו יגויסו עוד 2 מיליון שקל לפחות על ידי האוהדים ואנשי העסקים, כאשר האפשרות לערוך אירוע התרמה גדול בטדי עם הופעות ומשחק ראווה נלקח בחשבון. אם כל הדברים האלה ייצאו לפועל ניתן יהיה להיכנס לשלב העברת הטיוטות בין הצדדים, ולנסות לחתום על הסכם.

יש לציין כי מכשול נוסף עשוי להיות חובות שעשויים להתגלות בעתיד. בפעם שעברה שטביב ניהל משא ומתן מול אנשי גאידמק נקודה זאת היוותה מכשול, ובמקרה הזה גם גאידמק יצטרך להיות ערב לחובות שלא מופיעים כרגע בספרים באם יתגלו. אחד מאנשי גאידמק אמר אתמול: "אם זה ילך לשלב הטיוטות, יהיה הרבה קדימה-אחורה ופיצוצים ולכן צריך סבלנות, זאת לא עסקה פשוטה".

בית"ר ממשיכה להתכונן למשחק נגד הפועל חיפה בשבת בקרית אליעזר. מתן בראשי ייעדר עקב חמישה כרטיסים צהובים וטל כחילה יחליפו. קובי מויאל פצוע וככל הנראה לא ישחק, אופיר קריאף צפוי להחליפו. ברק משה צפוי להמשיך ולקבל דקות משחק.

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מכשול נוסף הוא חובות עתידיים שעשויים להתגלות. גאידמק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully