וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב בהתקרבות נוספת למועדון

17.4.2013 / 18:37

איש העסקים נפגש עם ראש העיר ניר ברקת, שמייצר מתווה בו יסייעו לבעלי הפועל תל אביב לשעבר בחלק מההתחייבויות

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ואלי טביב נפגשו הערב (רביעי) פעם נוספת בירושלים. ברקת ביקש מטביב לפני כשבועיים תשובה האם הוא מוכן לקחת את בית"ר ירושלים במצב הנוכחי עם התחייבויות בסדר גודל של 16-18 מיליון שקל, אך בעקבות הצעד לאחור של ארקדי גאידמק והדרישה הבלתי מתפשרת של עמותת האוהדים לבעלים חדש, ראש העיר חזר למתווה אותו הציע בעבר, לפיו טביב ישקיע כשני מיליון דולר או מעט יותר. באשר לשאר הכסף - ברקת ינסה לאחד תרומות של ראש העיר, אוהדים ואנשי עסקים בכדי לנקות כ-1.5 מיליון דולר מההתחייבויות, בתקווה לקבל מגאידמק סיוע של כ-2 מיליון שקל.

אלי טביב. קובי אליהו
רוצה לשוב ולהיות בעלים של קבוצת כדורגל. טביב/קובי אליהו

על אף שראש העיר רצה לראות את גאידמק ממשיך, הוא הבין בימים האחרונים כי עמותת האוהדים אינה מוכנה לוותר על הסעיף לפיו היא יכולה להביא רוכש. כמו כן, בשיחות עם גאידמק, הבין ברקת כי הבעלים כבר אינו מתלהב כבעבר להשקיע במועדון ולכן החליט לנסות ולמצות את האפשרות עם טביב. בשיחה עם נציגי עמותת האוהדים במשחק נגד הפועל באר שבע אמר ברקת: "אני אפגש עם טביב ומשם נתקדם. ננסה לייצר מצב בו כולם מתגייסים כדי שהמתווה הזה יצליח".

כזכור, טביב ניהל מו"מ עם גאיידמק לפני מספר חודשים אך המגעים נפסקו עקב הבעיות שהיו לטביב עם הפועל תל אביב ו-6 מיליון שקל שלא עברו אליו. כעת טביב נחוש לחזור ולהיות הבעלים של קבוצת כדורגל, ולאחרונה הוא מקבל מאות הודעות תמיכה וטלפונים מאוהדים של בית"ר ואומר לכולם שהוא יעשה הכל כדי להיות הבעלים הבא של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully