וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "במצב הנוכחי המועדון ייעלם מהמפה"

17.4.2013 / 11:03

נמשך המאבק בין גאידמק לעמותה על רקע הסירוב שלה לוותר על סעיף צירוף רוכש נוסף. קאדייב וסדאייב נלקחו לשיחת הבהרה

one

ימים מתוחים מאוד עוברים על בית"ר ירושלים. אנשי ארקדי גאידמק מבינים שעמותת האוהדים לא מתכוונת לוותר על הסעיף לפיו היא יכולה לצרף רוכש ובמצב העניינים הנוכחי העתיד נראה מעורפל. עמותת האוהדים מעוניינת שאלי טביב יעמוד בראש המועדון.

גורם בבית"ר אמר הבוקר: "המצב מאוד פשוט, אין לבית"ר יכולת כלכלית לשרוד ללא הכסף של ארקדי. עד שהעמותה תבין את הנזק שהיא עושה בזה שהיא לא מוותרת על הסעיף, לא יישארו כאן שחקנים ולא יישאר מה להציל. נקווה שהם יחשבו עם הראש ויידעו מה טוב עבור בית"ר".

בעמותת האוהדים הגיבו על הדברים ואמרו: "מי שמוביל את המועדון לפירוק כבר חמש שנים זה לא אנחנו. ציפינו למסע ההפחדות הזה עם פירוק וליגה ג' אבל אנחנו לא מתרגשים ועומדים על שלנו, הדבר הכי טוב לבית"ר הוא בעלים חדשים או הליכה להליך משפטי. במצב הנוכחי בית"ר פשוט תיעלם מהמפה".

מחר בערב צפויים נציגי העמותה להתכנס ולדון בתשובה הסופית שייתנו לעורך דינו של גאידמק, אך כבר עתה ברור כי דרישותיו לוויתור על הסעיף ולהודעה שהעמותה רוצה אותו כבעלים, לא יתקבלו. אגב, נציגי גאידמק לא אהבו את הפרסומים על כך שלעמותה הוצעה פשרה לפיה היו"ר איציק קורנפיין יעזוב וזו תותר על הסעיף. לדבריהם גאדימק לא ימהר לעזוב על קורנפיין.

כרגע המועדון מושבת ואין איך לשלם את משכורות חודש מארס ותשלומים שוטפים. במועדון אמרו: "כל יום שעובר משתק את המועדון. צריך תזרים מזומנים בקופה כדי שנוכל לתפעל את המועדון. זה מעבר למשכורות לשחקנים. זה כבר משכורות לעובדים, תפעול מחלקת נוער, מתקנים וכל דבר הכי קטן ואנחנו חייבים את הכסף של ארקדי".

סאגת הטיסה של זאור סדאייב וג'יבריל קאדייב לצ'צ'ניה הסתיימה הבוקר, כשהשניים הגיעו כרגיל לאימון. המאמן אלי כהן ערך לשניים שיחת הבהרה ואמר להם: "אני מבין מה עבר עליכם פה ואני תמכתי כל הזמן שתצאו לחופשה הזאת. בפעם הבאה תעדכנו אותנו, אני חייב לדעת מדברים כאלה, אלו נהלים ברורים של עבודה".

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים עם אלי כהן. קובי אליהו
הפרשה הסתיימה. קאדייב ואלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully